تاریخ: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۱۴
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۲۴۹۵۶۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

درآمد ۱۰ ماهه «فباهنر» ۸۴ درصد افزایش یافت

‌می‌متالز - شرکت صنایع مس شهید باهنر در ۱۰ ماه سال جاری توانست با کسب درآمد ۴۴ هزار و ۳۳۰ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال از فروش ۲۸ هزار و ۵۹ تن محصول در بازار‌های داخلی و صادراتی، رشد ۸۴ درصدی درآمد را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کند.

به گزارش می‌متالز، عملکرد شرکت صنایع مس شهید باهنر طی ۱۰ ماهه امسال نشان می‌دهد تولید محصولات مسی در این شرکت نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته با رشد همراه بوده است. همچنین صادرات محصولات مسی و آلیاژی شرکت مس باهنر افزایش قابل توجهی در این مدت داشته و مجموع درآمد حاصل از فروش صادراتی این شرکت با رشد ۴۸۰ درصدی همراه بوده است.

رشد ۲۷ درصدی تولید لوله مسی

نمودار ۱ نشان می‌دهد که شرکت صنایع مس شهید باهنر در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته است سه هزار و ۸۱۶ تن لوله مسی تولید کند که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۲۷ درصد افزایش داشته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹، موفق به تولید دو هزار و ۹۹۲ تن لوله مسی شده بود.

«فباهنر» در ۱۰ ماه سال جاری توانسته است دو هزار و ۲۶۰ تن مقاطع مسی تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، نشان از رشد ۱۱ درصدی دارد. این شرکت در ۱۰ ماه سال پیش، دو هزار و ۲۱ تن مقاطع مسی تولید کرده بود.

شرکت مس شهید باهنر در ۱۰ ماه امسال توانست ۶ هزار و ۸۵۹ تن تسمه و ورق مسی تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۲۵ درصد رشد یافته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، پنج هزار و ۴۶۰ تن تسمه و ورق مسی تولید کرده بود.

«فباهنر» در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، ۶۰۷ تن لوله برنجی تولید کرد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد ۲۴ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال قبل، موفق به تولید ۴۹۰ تن لوله برنجی شده بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر در ۱۰ ماه سال جاری، هفت هزار و ۲۸۲ تن مقاطع برنجی تولید کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حاکی از رشد ۱۰ درصدی است. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹، توانسته بود ۶ هزار و ۵۸۸ تن مقاطع برنجی تولید کند.

«فباهنر» در ۱۰ ماه امسال توانست هشت هزار و ۲۸۶ تن تسمه و ورق برنجی تولید کند. این شرکت در ۱۰ ماه سال پیش، ۹ هزار و ۱۳۷ تن تسمه و ورق برنجی تولید کرده بود.

مجموع تولید شرکت صنایع مس شهید باهنر در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰ به ۲۹ هزار و ۱۱۰ تن رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۹ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹، توانسته بود در مجموع ۲۶ هزار و ۶۸۸ تن محصول تولید کند.

درآمد ۱۰ ماهه «فباهنر» ۸۴ درصد افزایش یافت

فروش صادراتی «فباهنر» ۲۷۱ درصد افزایش یافت

نمودار ۲ حاکی از آن بوده که شرکت صنایع مس شهید باهنر در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰ توانسته است ۹۸۲ تن لوله مسی را در بازار‌های داخلی به فروش برساند. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹، یک هزار و ۷۴ تن لوله مسی در بازار‌های داخلی فروخته بود.

شرکت مس شهید باهنر در ۱۰ ماه سال جاری موفق به فروش یک هزار و ۵۸۱ تن مقاطع مسی در بازار‌های داخلی شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۲۳ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، یک هزار و ۲۸۴ تن مقاطع مسی در بازار‌های داخلی به فروش رسانده بود.

«فباهنر» در ۱۰ ماه امسال توانست چهار هزار و ۵۵۲ تن تسمه و ورق مسی را در بازار‌های داخلی به فروش برساند. این شرکت در ۱۰ ماه سال قبل، پنج هزار و ۱۲۵ تن تسمه و ورق مسی در بازار‌های داخلی فروخته بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، ۴۳۴ تن لوله برنجی را در بازار‌های داخلی فروخت که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، یک درصد رشد داشته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹، ۴۳۰ تن لوله برنجی فروخته بود.

شرکت مس شهید باهنر در ۱۰ ماه سال جاری، چهار هزار و ۶۲۳ تن مقاطع برنجی را در بازار‌های داخلی به فروش رساند. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، چهار هزار و ۶۹۹ تن مقاطع برنجی را در بازار‌های داخلی فروخته بود.

«فباهنر» در ۱۰ ماه امسال موفق به فروش دو هزار و ۵۴۶ تن تسمه و ورق برنجی در بازار‌های داخلی شده است. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹، توانسته بود سه هزار و ۱۶ تن تسمه و ورق برنجی را در بازار‌های داخلی به فروش برساند.

شرکت صنایع مس شهید باهنر توانسته است در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، ۱۴ هزار و ۷۱۸ تن محصول را در بازار‌های داخلی به فروش برساند. این شرکت در ۱۰ ماه سال قبل، ۱۵ هزار و ۷۹۶ تن محصول در بازار‌های داخلی فروخته بود.

«فباهنر» در ۱۰ ماه سال جاری، ۹۹۳ تن لوله مسی را روانه بازار‌های صادراتی کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش، حاکی از رشد ۱۰۱ درصدی است. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹، ۴۹۳ تن لوله مسی در بازار‌های صادراتی فروخته بود.

شرکت مس شهید باهنر در ۱۰ ماه امسال توانسته است ۳۶۷ تن مقاطع مسی را در بازار‌های صادراتی به فروش برساند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، ۱۵۱ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، موفق به فروش ۱۴۶ تن مقاطع مسی در بازار‌های صادراتی شده است.

شرکت صنایع مس شهید باهنر در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰ توانسته است یک هزار و ۶۷۳ تن تسمه و ورق مسی را در بازار‌های صادراتی به فروش برساند که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال ۱۳۹۹، بیانگر رشد ۹۸۶ درصدی است. این شرکت در ۱۰ ماه سال قبل، ۱۵۴ تن تسمه و ورق مسی در بازار‌های صادراتی فروخته بود.

«فباهنر» در ۱۰ ماه سال جاری، ۹۹۱ تن محصولات آلیاژی در بازار‌های صادراتی فروخته است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۲۳۸ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، ۲۹۳ تن محصولات آلیاژی در بازار‌های صادراتی فروخته بود.

مجموع فروش صادراتی شرکت مس شهید باهنر در ۱۰ ماه ابتدایی امسال به چهار هزار و ۳۲ تن رسیده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، حاکی از رشد ۲۷۱ درصدی است. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹ توانسته بود یک هزار و ۸۶ تن محصول صادر کند.

همچنین «فباهنر» در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰ توانست ۹ هزار و ۳۰۹ تن محصول خدماتی در زمینه انواع محصولات مسی و آلیاژی به فروش برساند. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، ۹ هزار و ۴۰۳ تن محصول خدماتی به فروش رسانده بود.

مجموع فروش داخلی، صادراتی و خدماتی شرکت صنایع مس شهید باهنر در ۱۰ ماه سال جاری به ۲۸ هزار و ۵۹ تن رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، نشان‌دهنده ۶ درصد رشد است. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹ توانسته بود ۲۶ هزار و ۲۸۵ تن محصول را به فروش رساند.

درآمد ۱۰ ماهه «فباهنر» ۸۴ درصد افزایش یافت

رشد ۴۸۰ درصدی درآمد صادراتی «فباهنر»

در نمودار ۳ مشاهده می‌شود شرکت صنایع مس شهید باهنر در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰ توانسته است از فروش لوله مسی در بازار‌های داخلی، دو هزار و ۲۷۴ میلیارد و ۲۸۳ میلیون ریال درآمد به دست آورد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۴۷ درصد افزایش داشته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹، یک هزار و ۵۳۸ میلیارد و ۱۵۲ میلیون ریال درآمد از فروش لوله مسی در بازار داخلی کسب کرده بود.

شرکت مس شهید باهنر در ۱۰ ماه سال جاری موفق به کسب درآمد سه هزار و ۷۲۰ میلیارد و ۵۵۷ میلیون ریالی از فروش مقاطع مسی در بازار‌های داخلی شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۱۱۷ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته یک هزار و ۷۱۱ میلیارد و ۹۷۸ میلیون ریال درآمد از فروش مقاطع مسی در بازار‌های داخلی به دست آورده بود.

«فباهنر» در ۱۰ ماه امسال موفق شد ۱۲ هزار و ۱۴۹ میلیارد و ۴۰۶ میلیون ریال درآمد از فروش تسمه و ورق مسی در بازار‌های داخلی کسب کند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۴۷ درصد افزایش یافته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹، هشت هزار و ۲۲۱ میلیارد و ۶۳ میلیون ریال درآمد از فروش تسمه و ورق مسی در بازار‌های داخلی کسب کرده بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، موفق به کسب درآمد یک هزار و ۳۳۵ میلیارد و ۵۹۵ میلیون ریالی از فروش لوله برنجی در بازار‌های داخلی شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش ۱۱۹ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، توانسته بود ۶۰۷ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال درآمد از فروش لوله برنجی در بازار‌های داخلی به دست آورد.

شرکت مس شهید باهنر در ۱۰ ماه سال جاری، هفت هزار و ۴۳۸ میلیارد و ۳۶۶ میلیون ریال درآمد از فروش مقاطع برنجی در بازار‌های داخلی کسب کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال ۱۳۹۹، نشان‌دهنده ۵۶ درصد رشد است. این شرکت در ۱۰ ماه سال قبل، چهار هزار و ۷۴۹ میلیارد و ۷۱۲ میلیون ریال درآمد از فروش مقاطع برنجی در بازار داخلی کسب کرده بود.

«فباهنر» در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، موفق به کسب درآمد پنج هزار و ۷۳۰ میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریالی از فروش تسمه و ورق برنجی در بازار‌های داخلی شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۴۲ درصد افزایش داشته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال پیش توانسته بود چهار هزار و ۳۵ میلیارد و ۵۸ میلیون ریال درآمد از فروش تسمه و ورق برنجی در بازار‌های داخلی به دست آورد.

شرکت صنایع مس شهید باهنر توانسته است در ۱۰ ماه امسال، ۳۲ هزار و ۶۴۸ میلیارد و ۳۳۶ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار‌های داخلی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۵۶ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹، ۲۰ هزار و ۸۷۶ میلیارد و ۸۶۹ میلیون درآمد از فروش محصولات از بازار‌های داخلی به دست آورد.

«فباهنر» در ۱۰ ماه سال جاری توانسته است دو هزار و ۲۷۱ میلیارد و ۹۱ میلیون ریال درآمد از فروش لوله مسی در بازار‌های صادراتی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۲۲۳ درصد رشد داشته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹، ۷۰۲ میلیارد و ۷۰۱ میلیون ریال درآمد از فروش لوله مسی در بازار‌های صادراتی کسب کرده بود.

شرکت شهید باهنر در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰ توانسته است ۸۳۰ میلیارد و ۱۲۷ میلیون ریال درآمد از فروش مقاطع مسی در بازار‌های صادراتی داشته باشد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیانگر ۲۰۲ درصد رشد است. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، موفق به کسب درآمد ۲۰۸ میلیارد و ۱۱۳ میلیون ریالی از فروش مقاطع مسی در بازار‌های صادراتی شده بود.

شرکت صنایع مس شهید باهنر در ۱۰ ماه ۱۴۰۰، توانست سه هزار و ۸۳۵ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال درآمد از فروش تسمه و ورق مسی در بازار‌های صادراتی به دست آورد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش، حاکی از رشد یک هزار و ۹۶۰ درصدی است. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹، ۱۸۶ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال درآمد از فروش تسمه و ورق مسی در بازار‌های صادراتی کسب کرده بود.

«فباهنر» در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته است یک هزار و ۳۸۴ میلیارد و ۶۹۶ میلیون ریال درآمد از فروش صادراتی محصولات آلیاژی داشته باشد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۳۱۲ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹، ۳۳۵ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات آلیاژی در بازار‌های صادراتی به دست آورده بود.

مجموع درآمد فروش صادراتی شرکت مس شهید باهنر در ۱۰ ماه امسال به هشت هزار و ۳۲۱ میلیارد و ۸۰۴ میلیون ریال رسیده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، ۴۸۰ درصد افزایش داشته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال قبل توانسته بود یک هزار و ۴۳۲ میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال درآمد از طریق صادرات محصول کسب کند.

همچنین «فباهنر» در ۱۰ ماه سال جاری توانسته است درآمد سه هزار و ۳۶۰ میلیارد و ۱۷۲ میلیون ریالی از فروش محصولات خدماتی کسب کند. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹، یک هزار و ۷۲۹ میلیارد و ۱۸۸ میلیون ریال درآمد در این زمینه به دست آورده بود.

مجموع درآمد حاصل از فروش داخلی، صادراتی و خدماتی شرکت صنایع مس شهید باهنر در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، به ۴۴ هزار و ۳۳۰ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۸۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته توانسته بود ۲۴ هزار و ۳۸ میلیارد و ۵۱۲ میلیون ریال از فروش محصولات خود در بازار‌های داخلی و صادراتی درآمد کسب کند.

درآمد ۱۰ ماهه «فباهنر» ۸۴ درصد افزایش یافت

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده