تاریخ: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۰:۲۹
بازدید: ۱۰۹
کد خبر: ۲۴۹۷۰۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بیش از ۱۰‌میلیون و ۷۰۰‌هزار کارگر بیمه شده در کشور فعالند

‌می‌متالز - معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جامعه کار و تولید کشور با همه مانع‌تراشی‌هایی که دشمن انجام داد، توانست با همت و تلاش کارفرمایان و کارگران به رونق و حرکت در مسیر جهش تولید کمک کند.

به گزارش می‌متالز، علی‌حسین رعیتی فرد، در نوزدهمین جشنواره تولید ملی، افتخار ملی که در خانه صنعت، معدن و تجارت ایران افزود: در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تلاش ویژه داریم جامعه کارفرمایی و کارگری را به عنوان دو بال تولید در تنظیم روابط به تعادل برسانیم.

رعیتی فرد اظهار کرد: همچنین امیدواریم با تلاش برای کاهش مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی و مدیران تولید که در این شرایط سخت اقتصادی توانستند به دستاورد‌های خوبی در تولید کشور برسند گام‌های موثری برداریم. رعیتی فرد ادامه داد: به دنبال کاهش و رفع دغدغه تولیدکنندگان در حوزه‌های مختلف مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله تنظیم روابط کار، شورا‌های حل اختلاف و هیات‌های تشخیص برای عملیاتی کردن حقوق هریک از طرفین با رعایت انصاف هستیم. معاون روابط کار گفت: امروز بیش از ۱۰‌میلیون و ۷۰۰‌هزار کارگر بیمه شده در کشور داریم که رسیدگی به وضعیت این عزیزان، کاهش آلام آن‌ها به‌ویژه در حوزه معیشت، امنیت شغلی و مسکن از وظایف ما به شمار می‌رود.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده