تاریخ: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۰۸
بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۲۵۰۶۲۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
نرخ فروش «ریل» در بهمن‌ماه ۱۴ درصد کاهش پیدا کرد؛

روند بدون نوسان فروش ماهانه "ذوب"

‌می‌متالز - مقدار فروش محصولات ذوب‌آهن در بهمن‌ماه تغییر خاصی را نسبت به ماه گذشته تجربه نکرد و نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته نیز ۲۴،۹۴۶ تن رشد (۱۴ درصد) را از خود بر جای گذاشت.

به گزارش می‌متالز، مقدار فروش محصولات ذوب‌ آهن اصفهان در بهمن‌ماه ۲۰۹،۴۲۴ تن اعلام شد که ۱۱۲،۶۱۴ تن از محصولات در بازار داخلی و ۹۶،۸۱۰ تن دیگر نیز در بازار خارجی به فروش رسید، بیشترین مقدار فروش ماهانه در بهمن‌ماه را «شمش کالایی (صادراتی)» با ۵۷،۷۸۹ تن به خود اختصاص داد.

روند بدون نوسان فروش ماهانه
از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه نیز مقدار فروش تجمیعی این شرکت فولادی برابر با ۲،۲۱۰،۶۹۶ تن به ثبت رسید، بیشترین مقدار فروش طی ۱۱ ماه گذشته در اختیار «تیرآهن» با ۵۹۹،۵۲۳ تن بود و میانگین قیمت فروش این محصول برابر با ۱۳ میلیون و ۹۹۴ هزار تومان به ثبت رسید.

مقدار فروش محصولات ذوب‌آهن در بهمن‌ماه تغییر خاصی را نسبت به ماه گذشته تجربه نکرد و روند بدون نوسانی را طی ۳ ماه گذشته تجربه می‌کند و همچنین نسبت به دوره مشابه سال مالی گذشته نیز ۲۴،۹۴۶ تن رشد (۱۴ درصد) را از خود بر جای گذاشت.

روند بدون نوسان فروش ماهانه
مجموع فروش صادراتی ذوب‌آهن اصفهان تا بهمن‌ماه ۱۴۰۰ برابر با ۱،۰۳۴،۷۱۵ تن اعلام شد که نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد افزایش فروش را در بازار صادراتی به همراه داشت و بیشترین نرخ فروش شرکت ذوب‌آهن اصفهان در بهمن‌ماه سال جاری مربوط به محصول «ریل (بازار داخلی)» با نرخ ۱۷ میلیون و ۶۷۶ هزارتومان بود که طی این دوره ماهانه ۲۹۸ میلیارد ریال برای این شرکت فولادی درآمدزایی داشت نرخ فروش این محصول طی این دوره ۱۴ درصد کاهش پیدا کرد.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده