تاریخ: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۴۲
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۲۵۰۸۵۰
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

شروع فروش فوق العاده ۳ محصول ایران خودرو از امروز

می متالز - مرحله سی و چهارم فروش فوری ایران خودرو با عرضه ۳ محصول از امروز آغاز شد.

به گزارش می‌متالز، ایران خودرو فروش فوری با تحویل سه ماهه به مناسبت اعیاد شعبانیه خود را از امروز آغاز کرد. سه محصول پژو ۲۰۷ دستی، رانا پلاس و دنا پلاس به قیمت قطعی و با تحویل سه ماهه در مرحله سی و چهارم فروش فوری ایران خودرو عرضه شده‌است.

متقاضیان از امروز سه شنبه ۱۷اسفند تا پنجشنبه ۱۹ اسفند می‌توانند با مراجعه به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

جدول فروش

شروع فروش فوق العاده ۳ محصول ایران خودرو از امروز

شرایط عمومی بخشنامه:

۱. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد.

۲. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه میباشد. همچنین ثبت نام همزمان در دو شرکت مذکور امکان پذیر نمی‌باشد.

۳. ثبت نام برای متقاضیان دارای پالک انتظامی فعال (نصب برروی خودرو‌های سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاریخ اعتبار) الزامی میباشد.

۴. انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع میباشد.

۵. متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و الزم است از کارت‌های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید.

۶. شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

۷. ثبت نام برای متقاضیان حقوقی میسر نخواهد بود.

۸. فرد انتخاب شده، میبایست در مرحله واریز وجه، جهت انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت (آدرس و کدپستی) اقدام نماید.

۹. گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل میگردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰. امکان صلح در قرارداد وجود ندارد.

۱۱. خودروی قابل ارائه از طریق این بخشنامه، از آخرین استاندارد زیست محیطی و مقررات اعالم شده و حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو، برخوردار خواهد بود.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده