تاریخ: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۱۳
بازدید: ۲۵۸
کد خبر: ۲۵۱۰۱۰
سرویس خبر : صنایع کوچک
فرخی میکال خبرداد

پیگیری برای فعال شدن واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل شهرک صنعتی سیاهکل

‌می‌متالز - نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: تلاش‌های مداومی برای فعال شدن واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل شهرک صنعتی سیاهکل صورت گرفته که امیدوارم این اتفاق بیفتد تا زمینه اشتغازایی فراهم شود.

به گزارش می‌متالز، رسول فرخی میکال، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: تلاش‌های بسیاری برای حل مشکلات و موضوعات مختلف حوزه انتخابیه از جمله بهداشت و درمان، راه و شهرسازی، کشاورزی و ... صورت گرفته است.

وی افزود: شهرک صنعتی شهرستان سیاهکل دارای ۹۰ واحد تولیدی بوده است که به دلیل مشکلات اقتصادی حدود ۴۵ واحد آن تعطیل شده است.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در همین راستا تذکری به وزیر صمت داده ام تا مشکلات شهرک صنعتی مرتفع شوند که غالبا تملک بانک یا سرمایه در گردش غیرفعال شده اند.

نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس گفت: حل موضوع شهرک صنعتی سیاهکل چندین بار از طریق وزیر صمت پیگیری شده که انتظار می‌رود در اسرع وقت اقدام لازم را مبذول نماید تا زمینه اشتغالزایی حوزه انتخابیه فراهم شود.

فرخی میکال تاکید کرد: با فعال شدن واحد تعطیل شده شهرک صنعتی چندصد نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده