تاریخ: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۲۸
بازدید: ۳۴۵
کد خبر: ۲۵۱۰۵۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

کاشت ۴۰۰اصله درخت کنار به همت پرسنل کارخانه سیمان کارون مسجدسلیمان

‌می‌متالز - جمعی از پرسنل کارخانه سیمان به اتفاق انجمن دوست داران محیط زیست مسجدسلیمان به جهت پاس داشت روز درخت کاری و آغاز هفته منافع طبیعی ۴۰۰ درخت کنار را در زمین‌های مجاور این کارخانه در دل زمین کاشتند.

به گزارش می‌متالز، مهندس مهران امامی ریاست کارخانه عنوان کرد: کاشت درخت و نهال و مراقبت از آن از جمله رفتار‌هایی است که مورد توصیه و تاکید دین مبین اسلام بوده است از انجا که امروز ۱۵ اسفند در تقویم ملی کشورمان به عنوان روز درخت کاری ثبت شده است برای بزرگداشت این روز و از طرفی برای داشتن محیطی سبز تر، زیبا‌تر و آسمانی آبی‌تر در طول سال خصوصاً این ایام از فعل کاشت درخت و نهال استقبال می‌کنیم و تا جایی که امکان داشته باشد از همراهی و همکاری با انجمن دوست دار محیط زیست و طبیعت دریغ نخواهیم کرد.
امامی در ادامه گفت: از اعضای انجمن مذکور که امروز در خدمت آنان بودیم ممنون و سپاسگزارم که بفکر محیط زیست جامعه هستند. همچنین جای دارد هفته منابع طبیعی را خدمت عزیزان و تلاشگران در این عرصه تبریک صمیمانه داشته باشم.
لازم به ذکر است درخت کنار از جمله گونه‌ی بومی منطقه که در صورت مراقبت با کمترین میزان آبیاری در منطقه قابل رشد و نمو می‌باشد.

منبع: رویش زاگرس

عناوین برگزیده