تاریخ: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۴۴
بازدید: ۴۶۳
کد خبر: ۲۵۱۱۰۷

جزییاتی درباره ویژگی نظرسنجی برای گروه‌ها در واتس اپ

‌می‌متالز - واتس اپ نیز مانند تلگرام، در حال کار بر روی ویژگی نظرسنجی برای گروه‌ها است.

به گزارش می‌متالز، قابلیتی که تلگرام سال‌ها از آن برخوردار است، به زودی در واتس اپ نیز در دسترس خواهد بود. امکان ایجاد نظرسنجی در چت‌های گروهی چیزی است که واتس اپ در حال حاضر، در حال کار روی آن است و باید به نسخه بعدی واتس اپ راه پیدا کند.

سایت WABetaInfo اولین مرجعی بود که این ویژگی را برای نسخه بتا iOS (نسخه ۲.۲۲.۶.۷۰) کشف کرد. این ویژگی هنوز در حال توسعه است، بنابراین در حال حاضر برای آزمایش کنندگان بتا عمومی، در دسترس نیست.

گزینه نظرسنجی فقط برای گروه‌های واتس اپ در دسترس خواهد بود و پاسخ‌هایی که سایر کاربران به آن می‌دهند، رمزگذاری شده است. اساساً رمزگذاری انتها به انتها چیزی است که واتس اپ با آن مخاطبان زیادی را به دست آورد و برای ویژگی نظرسنجی نیز وجود خواهد داشت. این احتمالا به این معنی است که فقط افراد گروه می‌توانند به نظرسنجی و نتایج آن دسترسی داشته باشند.

از آنجایی که این یک ویژگی در نسخه بتا است، هنوز تاریخ انتشار رسمی برای آن اعلام نشده است. طبق معمول، ابتدا آزمایش‌کنندگان بتا می‌توانند نحوه عملکرد این ویژگی را ببینند، زیرا WhatsApp برای خلاص شدن از شر هر گونه ایراد و بهبود آن قبل از راه‌اندازی برای عموم، آن را در سطح محدودی آزمایش می‌کند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده