تاریخ: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۴۲
بازدید: ۱۱۸
کد خبر: ۲۵۱۱۵۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده مردم علی آبادکتول:

گلستان در رتبه ۲۹ درآمد سرانه کشوری/ ضرورت استقرار هلدینگ‌های بزرگ سرمایه‌گذاری

می متالز - رحمت‌الله نوروزی گفت: استان گلستان رتبه ۲۹ را از نظر سرانه درآمد خانوار دارد و از مزیت‌های شستا و هلدینگ های بزرگ سرمایه گذاری محروم بوده که در این زمینه نیازمند توجه است.

به گزارش می متالز، رحمت الله نوروزی در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور رئیس‌جمهور در حال برگزاری است، اظهار کرد: رئیس جمهور با نگاه اعتقادی وارد میدان شده است و مقام معظم رهبری مهر تایید بر حضور ایشان در قوه قضایی داشتند و روح جدیدی بر جامعه دمیده شد.

نماینده مردم علی آبادکتول با اشاره به بلاتکلیفی پتروشیمی گلستان ادامه داد: سال ۸۵ مردم را تشویق کردند که سهام پتروشیمی خریداری کنند و در حال حاضر ۹۵ هزار نفر سهام دار این پتروشیمی هستند.

نوروزی بیان کرد: تسهیلات معادل ۱۵ میلیون پورو گرفته شده که در حال حاضر به ۲۸ میلیون یورو رسیده است و انتظار داریم این تسهیلات بخشیده شود.

وی با اشاره به مشکل آب شرب در گلستان گفت: تنها استانی هستیم که آب مرکز استان از چاه تامین می شود و اگر آب را به روی گرگان ببندیم آب نخواهند داشت.

این نماینده مجلس بابیان اینکه امسال تنش آبی را در فاضل آباد شاهد بودیم، گفت: استان گلستان رتبه ۲۹ را از نظر سرانه درآمد خانوار دارد و از مزیت‌های شستا و هلدینگ های بزرگ سرمایه گذاری محروم بوده که در این زمینه نیازمند توجه است.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما

عناوین برگزیده