تاریخ: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۱۳
بازدید: ۲۸۸
کد خبر: ۲۵۱۱۶۹
سرویس خبر : انرژی
جعفری در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز دوم طرح ساماندهی فاضلاب بندرعباس اعلام کرد:

تلاش ایمیدرو برای بهره برداری سریع‌تر طرح ساماندهی فاضلاب بندرعباس

‌می‌متالز - رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: این سازمان همه تلاش خود را برای بهره برداری سریع‌تر طرح ساماندهی فاضلاب و انتقال پساب تصفیه شده به صنایع انجام می‌دهد.

به گزارش می‌متالز، وجیه الله جعفری در مراسم آغاز عملیات اجرایی فاز دوم طرح ساماندهی فاضلاب و انتقال پساب تصفیه شده به صنایع، ضمن بیان این مطلب گفت: با اینکه در بخش ظرفیت و تولید فولاد و مس توسعه بیش از ۵۰ برابری داشته ایم، اما در حوزه زیرساخت، متناسب با این توسعه، رشد نکرده ایم.

وی افزود: طی سال‌های اخیر، ایمیدرو در حوزه زیرساخت اعم از آب، برق، گاز، و ... فعال شده است. عملیاتی شدن طرح ساماندهی فاضلاب بندرعباس نیز از جمله این اقدامات است.

منفعت مردم و صنایع از طرح

رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به مزایای طرح فاضلاب بندرعباس تصریح کرد: اجرای این طرح هم برای مردم و هم برای صنایع منفعت دارد. چرا که شهروندان بندرعباس از بوی مطلوب فاضلاب خلاصی می‌یابند و آب تصفیه شده هم در صنایع استفاده خواهد شد.

وی افزود: زیبنده شهر بندرعباس نیست که شهروندان بندرعباس از بوی نامطبوع فاضلاب آزار ببینند و همچنین، این شهر زیبا به عنوان الگوی ملی و بین المللی گردشگری، با این معضل مواجه باشد

جعفری تاکید کرد: همه شرکت‌های ذی سهم باید تلاش کنند طرح مذکور زودتر به نتیجه برسید.

وی ادامه داد: در این طرح، شرکت‌های تابعه ایمیدرو در این منطقه، حمایت کننده و مشارکت کننده اند.

منبع: ایمیدرو

عناوین برگزیده