تاریخ: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۲۷
بازدید: ۷۳
کد خبر: ۲۵۱۲۰۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
در نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه با مراکز خدماتی و تبیین اهداف و استراتژی‌های ۱۴۰۱ مطرح شد؛

لزوم توجه به کیفیت محصولات و حمایت از مراکز خدماتی فولاد مبارکه

‌می‌متالز - مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان تاکید کرد: مراکز خدماتی بازوی فولاد مبارکه هستند و وظیفه دارند محصولات فولاد مبارکه را میان مشتریان تقسیم کنند؛ بنابراین باید محصولات باکیفیتی تحویل بگیرند.

به گزارش می‌متالز، مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان صبح چهارشنبه ۱۸ اسفندماه در نشست هم‌اندیشی فولاد مبارکه با مراکز خدماتی و تبیین اهداف و استراتژی‌های سال ۱۴۰۱ با تشکر از برگزار کنندگان نشست اظهار کرد: چند نکته کلیدی وجود دارد که مشتریان عادی فولاد مبارکه در قبال کیفیت محصولی که تحویل می‌گیرند حق اعتراض دارند، اما این امکان برای مراکز خدماتی وجود ندارد و این جلسات به حل مشکل این مراکز کمک می‌کند. اگرچه چنین نشستی تنها یکبار در سال برگزار می‌شود، اما می‌توان با برقرای ارتباط و تماس‌های مستمر برای شناخت و حل مشکلات کوشا باشیم.

لزوم توجه به کیفیت محصولات و حمایت از مراکز خدماتی فولاد مبارکه

احمد سعیدبخش افزود: وضعیت بازار در سال جاری مناسب نبوده است و به نوعی باید حمایت شویم که بتوانیم از این بحران عبور کنیم. به طور مثال سررسید خیلی از ال سی‌های مراکز خدماتی گذشته است و بعضا حدود ۲۴ درصد جریمه داریم که انتظار داریم به این جریمه‌ها نگاه مثبتی شود و به آن‌ها امتیاز یا تخفیف داده شود. همچنین فروش اعتباری را بتوانیم جاری کنیم و نگاه مثبت به این مراکز وجود داشته باشد.

وی همچنین گفت: مراکز خدماتی بازوی فولاد مبارکه هستند و وظیفه دارند محصولات فولاد مبارکه را میان مشتریان تقسیم کنند بنابراین باید محصولات باکیفیتی تحویل بگیرند و اگر این محصولات کیفیت مناسب نداشته باشند به مشکل بر می‌خوریم، چون این مسئله به نام فولاد مبارکه تمام می‌شود و در این خصوص لازم است دقت بیشتری صورت گیرد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده