به گزارش میمتالز، مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان صبح چهارشنبه ۱۸ اسفندماه در نشست هماندیشی فولاد مبارکه با مراکز خدماتی و تبیین اهداف و استراتژیهای سال ۱۴۰۱ با تشکر از برگزار کنندگان نشست اظهار کرد: چند نکته کلیدی وجود دارد که مشتریان عادی فولاد مبارکه در قبال کیفیت محصولی که تحویل میگیرند حق اعتراض دارند، اما این امکان برای مراکز خدماتی وجود ندارد و این جلسات به حل مشکل این مراکز کمک میکند. اگرچه چنین نشستی تنها یکبار در سال برگزار میشود، اما میتوان با برقرای ارتباط و تماسهای مستمر برای شناخت و حل مشکلات کوشا باشیم.
احمد سعیدبخش افزود: وضعیت بازار در سال جاری مناسب نبوده است و به نوعی باید حمایت شویم که بتوانیم از این بحران عبور کنیم. به طور مثال سررسید خیلی از ال سیهای مراکز خدماتی گذشته است و بعضا حدود ۲۴ درصد جریمه داریم که انتظار داریم به این جریمهها نگاه مثبتی شود و به آنها امتیاز یا تخفیف داده شود. همچنین فروش اعتباری را بتوانیم جاری کنیم و نگاه مثبت به این مراکز وجود داشته باشد.
وی همچنین گفت: مراکز خدماتی بازوی فولاد مبارکه هستند و وظیفه دارند محصولات فولاد مبارکه را میان مشتریان تقسیم کنند بنابراین باید محصولات باکیفیتی تحویل بگیرند و اگر این محصولات کیفیت مناسب نداشته باشند به مشکل بر میخوریم، چون این مسئله به نام فولاد مبارکه تمام میشود و در این خصوص لازم است دقت بیشتری صورت گیرد.