تاریخ: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۴۵
بازدید: ۳۰۷
کد خبر: ۲۵۱۲۵۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر متالورژی و تحقیق و توسعه شرکت فولاد هرمزگان؛

حضور کارشناسان و متخصصان در کنفرانس بین‌المللی فولاد سازی

‌می‌متالز - مدیر متالورژی و تحقیق و توسعه شرکت فولاد هرمزگان گفت: با توجه به وسعت صنعت فولاد در سراسر کشور نیاز است تا کنفرانس‌های تخصصی و هم اندیشی در این صنعت صورت بگیرد. خوشبختانه شرکت فولاد هرمزگان در این امر پیش قدم شده است.

به گزارش می‌متالز، زارع، در حاشیه دومین کنفرانس بین المللی فولاد سازی و ریخته گری گفت: در حال حاضر در این کنفرانس از افراد متخصص و کارشناس، پژوهشگران و شرکت‌های دانش بنیان در حوزه ریخته گری دعوت به عمل آمده است.

وی اظهار کرد: شرکت فولاد هرمزگان به نخبگان توجه ویژه کرده و از تعدادی نخبه در بخش فولادسازی و ریخته گری دعوت کرده و یک تور صنعتی برای آن‌ها در نظر گرفته است تا در این بخش‌ها مشارکت کنند.

وی با اشاره به تحریم‌های موجود در صنعت فولاد گفت: تحریم‌ها شرایط را سخت کرده است و، اما تاثیری بر این صنعت نگذاشته و متوقف نکرده است. این کنفرانس می‌تواند کمکی به صنعت فولاد باشد.

مدیر متالورژی و تحقیق و توسعه شرکت فولاد هرمزگان در خصوص شرایط فولاد هرمزگان در سال جاری گفت: با توجه به تحریم‌ها به بحث بومی سازی توجه ویژه‌ای شده و برای سال آینده نیز برنامه استراتژی تنظیم شده است.

دومین کنفرانس بین المللی فولاد سازی و ریخته گری مداوم سه شنبه ۱۷ اسفند ماه ساعت ۹:۰۰ در تالار آوینی بندرعباس آغاز و پس از ارائه مقالات و تبادل نظرات کارشناسان عصر چهارشنبه ۱۸ اسفند ماه به کار خود پایان خواهد داد.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده