تاریخ: ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۱۴
بازدید: ۱۹۵
کد خبر: ۲۵۱۵۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تأکید رئیس سازمان صمت فارس بر اهمیت تبیین و فرهنگ‌سازی عمل به وظایف

تأکید رئیس سازمان صمت فارس بر اهمیت تبیین و فرهنگ‌سازی عمل به وظایف
‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس در میز پاسخگویی مسوولان به مطالبات مردمی پاسخ داد و بر لزوم اهمیت تبیین و فرهنگ‌سازی تعهد و عمل به تکالیف دینی در راستای انجام وظایف بین مسوولان تأکید کرد.

به گزارش می‌متالز، حمیدرضا ایزدی با تأکید بر اهمیت نهادینه کردن فرهنگ پاسخگویی در جامعه اسلامی، مطرح کرد: ارتباط بین مسوولان و مردم بسیار تأثیرگذار است که توجه به آن می‌تواند فضا و فرصت مطالبه‌گری را در قالب یک نظام اجتماعی برقرار سازد.

وی با اشاره به ساختار دولت دوره سیزدهم مبتنی بر مردمی بودن، گفت: دولت سیزدهم و رئیس‌جمهوری، اساس تشکیل کابینه خود را در مردمی بودن آن اعلام کردند، بنابراین ضرورت دارد تمام دستگاه‌های اجرایی پیرو این رویکرد برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی با ارتباطات فراگیر و پاسخگویی، زمینه‌ساز عدالت اجتماعی باشند.

ایزدی در رابطه با اهمیت پرسشگری ملت و پاسخگویی دولت، توضیح داد: پاسخگویی یکی از محور‌های اساسی دولت‌ها به شمار می‌رود که تحقق آن نیز سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

رئیس سازمان صمت فارس با بیان این‌که فرهنگ پاسخگویی به اعتلای فرهنگی و احیای ارزش‏‌های دینی کمک خواهد کرد، گفت: در زمینه صنعت، معدن و تجارت که با زندگی روزمره جمعیت قابل توجهی از مردم گره خورده است، ارتباط داشتن با آحاد جامعه می‌تواند دستاورد‌های مختلفی در حوزه فرهنگ و اقتصاد داشته باشند.

وی بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین راه‌کار‌های تقویت مدیریت حاکم بر هر دستگاهی، داشتن ارتباط مستمر و مداوم با مردم است تا نسبت به مهم‌ترین خواسته‌های مطرح در سطح جامعه آگاهی پیدا کنند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده