تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۰۳
بازدید: ۲۴۵
کد خبر: ۲۵۱۹۱۶
سرویس خبر : اجتماعی
هدیه نوروزی فولاد خوزستان به شهروندان اهوازی؛

افتتاح تقاطع همسطح شهید احسان کربلایی پور

‌می‌متالز - تقاطع همسطح شهید احسان کربلایی پور با حضور علیرضا مخبر دزفولی و محمد نیکوکار قائم‌مقامان مدیرعامل و جمعی از معاونان، مدیران و روسای شرکت فولاد خوزستان و محمدرضا قنواتی شهردار منطقه ۸ اهواز، افتتاح شد و این هدیه نوروزی از سوی شرکت فولاد خوزستان تقدیم شهروندان اهوازی شد.

به گزارش می‌متالز، آیین یادشده عصرگاه روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ در محل روبروی بازار آهن فروشان اهواز انجام شد.

محمدرضا قنواتی شهردار منطقه ۸ اهواز در این مراسم گفت: شرکت فولاد خوزستان همواره در آبادسازی مناطق اطراف شرکت و کم برخوردار در سطح شهرستان و استان کوشا بوده است.

وی افزود: شرکت فولاد خوزستان به عنوان یک شرکت صنعتی، می‌تواند الگوی مناسبی برای دیگر شرکت‌های استان در ایفای مسوولیت‌های اجتماعی باشد.

علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در این آیین عملکرد فولاد خوزستان را فراتر از واژه مسوولیت‌های اجتماعی دانست.

وی گفت: هر جا که مردم خوزستان در تنگنا قرار گرفته اند، شرکت فولاد خوزستان در کنار مسوولان مربوطه و مردم ایستاده و گره گشایی کرده است. از پل سازی گرفته تا ساخت درمانگاه و اقدامات عمرانی و مقابله با کرونا و حفظ سلامت مردم و حمایت از آسیب دیدگان از حوادث طبیعی و محرومیت زدایی؛ همه این اقدامات در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی بوده است.

قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی از معاونت برنامه ریزی و اجرای پروژه ها، مدیران شرکت فولاد خوزستان و دستگاه‌ها و سازمان‌های همکار در این پروژه قدردانی کرد و گفت: هر کسی از این محل با آسایش و ایمنی عبور می‌کند، صدقه جاریه‌ای برای بانیان این پروژه و شرکت فولاد خوزستان است.

در ادامه میثم شهنیانی معاون برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌ها گفت: اتمام این پروژه با شهادت احسان کربلایی پور مصادف شد. از این رو شرکت فولاد خوزستان نامه درخواستی در قالب پیشنهاد نامگذاری تقاطع یاد شده به نام این شهید بزرگوار را به استانداری خوزستان، برای دریافت مجوز ارسال نموده که امیدواریم هر چه سریعتر مراحل اداری آن انجام شود.

مصطفی اژدری زاده مدیر پروژه‌های ساختمانی و سازه شرکت فولاد خوزستان گفت: به درخواست شهرداری منطقه ۸ اهواز و استانداری خوزستان، اجرای تقاطع همسطح روبروی بازار آهن فروشان، در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی از سوی شرکت فولاد خوزستان انجام شد.

وی اظهار داشت: هدف از اجرای پروژه یاد شده، دو بانده نمودن و اصلاح طرح هندسی میدان روبروی بازار آهن فروشان برای ساماندهی ترافیک عبوری شهروندان محترم منطقه کوی مهدیس در تقاطع ورودی‌های خیابان امام خمینی (ره)، بنکداران، بنگاه آهن‌فروشان و شرکت فولاد خوزستان است.

اژدری زاده افزود: دو بانده کردن جاده ترافیکی حد فاصل درب ۴ تا میدان بنکداران، اجرای حدود ۲۲۰۰ متر جاده آسفالت به مساحت تقریبی ۲۲۰۰۰ متر مربع، جدول کاری به متراژ تقریبی ۳۰۰۰ متر، اصلاح هندسی میدان بازار آهن فروشان و احداث رمپ‌ها در ورودی و خروجی جاده‌های منتهی به آن به طول حدود ۵۰۰ متر، جابجایی و اجرای کالوِرت انتقال فاضلاب شرق اهواز به طول ۱۱۰ متر، برداشتن ۱۲ اصله تیر برق معارض و نصب ۱۷ اصله تیر برق جدید، ترمیم و اجرای آسفالت باند قدیم حد فاصل درب ۴ تا میدان بنکداران، اصلاح ریل و زیرسازی محل تقاطع جاده با ریل قطار، احداث ساختمان نگهبانی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، اجرای آسفالت (بیندر) در حدود ۱۴۷ هزار متر مربع سانتیمتر و آسفالت (توپکا) در حدود ۱۲۲ هزار مترمربع سانتیمتر، از جمله مواردی بوده که در این پروژه انجام شده است.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده