تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۰۴
بازدید: ۲۴۵
کد خبر: ۲۵۵۷۲۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

احداث بازار آهن‌فروشان در جاده کورائیم/ انتقال مشاغل مزاحم از شهر مطالبه دیرینه مردم اردبیل

‌می‌متالز - در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل لایحه انتشار فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای احداث و انتقال بازار آهن‌فروشان تصویب شد.

به گزارش می‌متالز، در بیست‌وهفتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل در دور ششم، موضوع انتقال بازار آهن‌فروشان و انتشار فراخوان عمومی جهت احداث این بازار به مساحت ۳۸۰ هزار مترمربع در جاده کورائیم بررسی شد.

در این جلسه، مینا نهامین عضو شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به اینکه انتقال بازار آهن‌فروشان از سطح شهر مطالبه دیرینه شهروندان اردبیلی است اظهار کرد: احداث بازار آهن‌فروشان یک طرح مهم و اساسی است که نیازمند سرمایه‌گذاری کلان می‌باشد.

وی افزود: صلاحیت حرفه‌ای و وضعیت مالی سرمایه‌گذاران برای طرح احداث بازار آهن‌فروشان مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت تا از شکست و بی‌سرانجامی اجرای طرح پیشگیری شود.

در ادامه علیرضا غریبی، عضو شورای اسلامی شهر اردبیل بیان کرد: انتقال بازار آهن‌فروشان شروعی برای انتقال سایر مشاغل مزاحم از سطح شهر اردبیل است.

وی اضافه کرد: کاهش آلودگی‌های بصری، صوتی و همچنین کاهش ترافیک شهر از مزایای انتقال مشاغل مزاحم به خارج از شهر خواهد بود.

علیرضا غریبی در بررسی این لایحه بر ضرورت اصلاح ایرادات در نقشه مربوط به بازار آهن‌فروشان و نظرخواهی از صاحبان این مشاغل تاکید کرد.

لایحه انتشار فراخوان جذب سرمایه گذار برای احداث بازار آهن فروشان با نظر تمام اعضاء تصویب شد.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده