تاریخ: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۴۷
بازدید: ۳۰۴
کد خبر: ۲۵۸۴۸۸
توسلی:

تلاش برای احداث ایستگاه راه آهن کبودرآهنگ/ نشست با مسوولان وزارت راه و شهرسازی برای اتصال حوزه انتخابیه به شبکه ریلی کشور

‌می‌متالز - نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت: تلاش‌هایی صورت گرفته است تا حوزه انتخابیه به شبکه ریلی کشور متصل شود.

به گزارش می‌متالز، فتح اله توسلی، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: اخیرا جلسه‌ای با مسوولان راه آهن داشتم و مباحثی در خصوص احداث ایستگاه راه آهن کبودرآهنگ و اتصال این شهرستان مطرح شد.

وی افزود: این جلسه در پی مکاتبات قبلی با وزارت راه و شهرسازی انجام گردید پس از این هیات فنی به شهرستان سفر کرد لذا بخشی از مطالعات فنی انجام گردیده و بخش دیگری هم در حال انجام است و در همین راستا وزیر راه دستورات لازم برای احداث شبکه ریلی را صادر نمودند.

نماینده کبودرآهنگ و بهار در مجلس اظهار کرد: مطالبه ما این بوده که یک ایستگاه باری و مسافری در نزدیک‌ترین نقطه به کبودرآهنگ احداث شود و در بودجه امسال هم موضوع احداث راه آهن درج شده لذا مسوولان بایستی اقدامات لازم را انجام دهند.

توسلی گفت: رایزنی و گفتگو‌هایی هم با شرکت شهرک‌های صنعتی و فولاد ویان و همچنین مابقی شرکت‌های حوزه انتخابیه داشتم تا همکاری‌های لازم را در این رابطه داشته باشند و مقرر گردید کمک‌های مطلوبی را در این زمینه انجام دهند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده