تاریخ: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۴۳
بازدید: ۱۰۲
کد خبر: ۲۵۵۶۵۵
سرویس خبر : انرژی
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس:

برای تداوم تولید، از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنیم

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای فارس از کارخانه در حال احداث ذوب آهن گهر فرزانگان خرامه بازدید کرد و اظهار داشت: تامین برق کارخانجات صنعتی و تداوم تولید، اولویت اصلی پیش روی مدیران برق فارس است و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنیم.

به گزارش می‌متالز، یدالله حقیقی در این برنامه بازدید به نقش صنعت در رونق اقتصادی و تامین درآمد و ایجاد اشتغال اشاره کرد و افزود: در سالی که به پیشنهاد مقام معظم رهبری به نام تولید دانش بنیان و اشتغال زا نام گذاری شده است باید همه تلاش کنند که در این عرصه رویکرد‌های استفاده از ظرفیت‌های دانش بنیان در صنعت افزایش یابد و مورد استقبال قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس، تولید دانش بنیان در برق فارس را دارای زمینه و ریشه و پیشینه غنی دانست و گفت: متخصصان و مهندسان این شرکت همواره بر مبنای فعالیت‌های دانش بنیان کار تامین و انتقال برق و انرژی را دنبال کرده اند و امروز نیز یکی از دغدغه‌های اصلی متخصصان و مهندسان این شرکت آن است که جان مایه دانش بنیان بودن فعالیت‌های تخصصی را حفظ کنند.

مهندس حقیقی با اشاره به توضیحات مطرح شده از سوی مسوولان شرکت در حال احداث ذوب آهن خرامه گفت: حمایت از تولید داخلی، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین و بومی‌سازی صنایع به عنوان راهبرد اصلی پیش روی ماست و همه مدیران برق فارس این موضوع را یک تکلیف و وظیفه اصلی می‌دانند و به آن پایبند هستند.

وی با اشاره به اینکه دولت به دنبال حل مشکل تحریم و به نفع مردم است و از طرفی حمایت از تولید داخل نیز در اولویت اصلی آن قرار دارد خاطر نشان کرد: علاوه بر مشکلاتی که تحریم بر صنعت ایجاد کرده، بخش دیگری از چالش‌های این حوزه به دلیل وجود خلاء‌های قانونی برخی آیین نامه‌های دست و پاگیر است. تلاش مدیران و معاونان در برق فارس این است که فراتر از رویکرد‌های دست و پا گیر بروکراسی اداری مشکلات حوزه صنعت در استان فارس را حل و فصل نمایند.

در این جلسه مهندس حبیب آگهی معاون برنامه ریزی شرکت ضمن اعلام آمادگی برای تامین و انتقال برق پایدار برای مراکز صنعتی استان یاد آور شد با ایجاد کارگروهی متشکل از کارشناسان برق و شرکت مزبور موضوع اتصال این مرکز صنعتی به شبکه را پیگیری می‌نمایند.

در پایان این جلسه با همراهی و همکاری مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس با شرکت گهر فرزانگان خرامه نحوه اتصال به شبکه و اقدامات مورد نیاز مشخص گردید که در ماه‌های آتی شاهد شروع تولید این صنعت و شکوفایی صنعت در استان فارس خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده