تاریخ: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۱۹
بازدید: ۳۰۲
کد خبر: ۲۵۶۷۰۷
سرویس خبر : اجتماعی
به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج کارگری انجام شد؛

تقدیر از فرمانده و بسیجیان سلحشور حوزه مقاومت شهید بقایی فولاد خوزستان

‌می‌متالز - به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج کارگری و با حضور جمعی از مسئولان فولاد خوزستان از زحمات و تلاش‌های مهدی علیدادی فرمانده و بسیجیان سلحشور حوزه مقاومت شهید بقایی تقدیر شد.

به گزارش می‌متالز، این مراسم با حضور محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در امور بهره برداری و توسعه، عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، غلامرضا فروغی مدیر روابط عمومی، حجت الاسلام موسی بهاالدینی عاملی دبیر شورای عالی فرهنگی و، ولی مهدی‌پور رییس اطلاعات و رسانه ها، هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در ساختمان حوزه بسیج کارگری شهید بقایی انجام شد.

محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در امور بهره برداری و توسعه در این جلسه اظهار داشت: نقش بسیج و بسیجی از اوایل انقلاب تا به امروز، نقشی برجسته و تاثیرگذار در کشور بوده است.

وی افزود: کارکنان بسیجی فولاد خوزستان همواره با روحیه جهادی و انقلابی که داشته اند، قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح کردند. کسب رکورد‌های تولیدی و بومی سازی قطعات نمونه بارز این موفقیت هاست.

در ادامه عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی، بسیج کارگری را دومین قشر بزرگ بسیج کشور دانست و نقش این قشر را در رونق اقتصاد موثر دانست.

وی افزود: بسیج کارگری دارای قدمت بالا بوده و از بدو تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وجود داشته است؛ کارگران نمونه ما با روحیه بسیجی و تلاش و پشتکار فراوان، دستاورد‌های بزرگی را در سال گذشته کسب نمودند.

تقوی در ادامه گفت: بسیج کارگری از نظر کمیت پس از بسیج محلات دومین قشر بزرگ بسیج در کشور است. امیدوارم اعضای بسیج کارگری همچون گذشته در تولید و توسعه اقتصادی نقش بالایی در کشور ایفا نمایند.

غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی گفت: در شرایط سخت نخستین روز‌های جنگ، جوانان انقلابی با احساس مسوولیت و روحیه بسیجی در مقابل دشمن متجاوز ایستادگی نمودند.

وی افزود: با فرمان امام راحل، مبنی بر سازماندهی نیرو‌های مردمی، نهاد مردمی بسیج تشکیل شد. در واقع نیرویی از بدنه مردم برای خود مردم تشکیل شد و توانست در شرایط حساس کشور نقش سازنده‌ای ایفا نماید. خوشبختانه امروز در یکی از حوزه‌هایی که ثمره‌ی بسیج به وضوح دیده می‌شود، حوزه بسیج کارگری است و امروز با افتخار اعلام می‌کنیم، کسب رکورد‌های پی در پی، اجرای طرح‌های توسعه، پایداری تولید، بومی سازی قطعات و تجهیزات و ... حاصل تفکر بسیجی در مجموعه فولاد خوزستان است.

فروغی نیا در پایان با تبریک به مناسبت هفته بسیج کارگری ابراز امیدواری نمود، بسیجیان سلحشور حوزه مقاومت شهید بقایی با توکل به خداوند متعال و روحیه انقلابی و جهادی نقش بی بدیل خود را در صنعت فولاد به خوبی همچون گذشته ایفا نمایند.

در ادامه حجت الاسلام موسی بهاالدینی عاملی دبیر شورای عالی فرهنگی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: کار هم بهار است. همچنان که بهار استعداد‌های زیر زمینی و طبیعی را شکوفا می‌کند، کار هم استعداد‌های واقعی را به ظهور می‌رساند.

بهاالدینی ابراز امیدواری نمود، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری شده است، بتوانیم در اجرای فرهنگ نظم در کار و وجدان کاری موفقیت‌هایی کسب نماییم.

ولی مهدی پور رییس اطلاعات و رسانه ها، زحمات فرمانده و بسیجیان سلحشور حوزه شهید بقایی را قابل تقدیر دانست.

وی افزود: جا دارد از فرماندهان قبلی حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی به خاطر تلاش در یاری رسانی بسیج به خط تولید و طرح‌های توسعه و سایر حوزه‌های مرتبط در شرکت و همچنین خدمت رسانی به مناطق محروم تشکر نمایم.

رییس اطلاعات و رسانه‌ها در پایان سخنان خود ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج کارگری، برای فرمانده و بسیجیان حوزه شهید بقایی آرزوی موفقیت نمود.

مهدی علیدادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی در این جلسه گفت: بسیج کارگری در همه حوزه‌ها عملکرد موفقی داشته است، بعنوان مثال در حوزه علمی، پژوهشی دستاورد‌های بسیار ارزنده‌ای حاصل شد و نمونه آن بومی سازی دستگاه گرانول پاش اسلب بود.

علیدادی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: هر کجا که قرار گرفتید، همان‌جا را مرکز دنیا بدانید و بدانید تمام چشم‌ها به‌سوی شما معطوف است؛ بنابراین هر شخص در هر مکانی که قرار دارد، باید این نکته را بداند که متعهدانه و دلسوزانه به وظیفه خود عمل نماید. یک فرد بسیجی هیچگاه زمان را از دست نمی‌دهد. تمامی کسانی که در بسیج خدمت می‌کنند، در حال عبادت هستند.

وی در پایان از حضور مسوولان فولاد خوزستان در حوزه شهید بقایی تشکر نمود و اظهار داشت: وجود مدیرعامل و سایر مسوولان شرکت فولاد خوزستان در کنار بسیجیان باعث دلگرمی است و امیدوارم با وحدت و همدلی بتوانیم پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری فتح نماییم.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده