تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۰۳
بازدید: ۱۱۷
کد خبر: ۲۵۲۰۱۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
پیام سرپرست مدیریت عامل ذوب‌ آهن اصفهان

به مناسبت میلاد باسعادت حضرت، ولی عصر (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

‌می‌متالز - متن پیام سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان را در ادامه بخوانید.

نیمه شعبان و خجسته زادروز دوازدهمین ستاره آسمان امامت و ولایت و نجات دهنده عالم بشریت، جشن امیدی در دل محرومان است تا شاهد حضور هدایت کننده به حق و قیام کننده در برابر ظلم باشند و فرصت معنوی ارزشمندی است برای ایجاد ارتباط و توجه به فلسفه ظهور و مسائل معرفتی در راستای شناخت امام و مبارزه با ظلم که زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرتش بوده و در انتظار قدوم مبارکشان باشیم.

میلاد یوسف زهرا همچنین فرصتی است مناسب برای پاسداشت سربازان گمنام امام زمان (عج)، این حافظان امنیت که همواره برای حفظ جان مردم این مرز و بوم در تلاشند.
مبارزه هوشمندانه و در عین حال خاموش این مدافعان، بار‌ها و بار‌ها که بدخواهان نظام اسلامی با تمام توان قصد فتنه انگیزی در کشور را داشتند، دشمنان این مرز وبوم را مایوس ساخت و امنیت و آرامش را در جامعه تداوم بخشید.

اینجانب این میلاد فرخنده و همچنین هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) را به پیشگاه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی)، مسلمانان و شیعیان جهان به ویژه تلاشگران ذوب آهن اصفهان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند سبحان تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و عزت و اقتدار روز افزون نظام جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می‌نمایم.

ایرج رخصتی
سرپرست مدیریت عامل ذوب‌اهن اصفهان

منبع: ذوب آهن اصفهان

عناوین برگزیده