تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۳۲
بازدید: ۲۹۰
کد خبر: ۲۵۲۰۵۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

اخراج گروهی کارگران سیمان خمسه زنجان صحت ندارد

‌می‌متالز - مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه اخراج گروهی کارگران در سیمان خمسه صحت ندارد و فقط قرارداد چهار نفر از کارگران تمدید نشده است، گفت: تجمع آرام حدود ۵۰ نفره کارگران این مجموعه برای درخواست تمدید قرارداد کار آن چهار فرد بوده است.

به گزارش می‌متالز، علی کریمی روز چهارشنبه با بیان اینکه کارخانه سیمان خمسه حدود ۱۷۵ نیروی کار دارد، افزود: این واحد تولیدی هم اکنون روال عادی فعالیت خود را دارد.

وی با بیان اینکه شعبه اداره تعاون، کار و رفاع اجتماعی در شهرستان ایجرود راه اندازی شده است، اظهار داشت: درخواست ما از کارگران این است که خواسته‌های خود را از راه‌های قانونی پیگیری کنند تا از این طریق به مسائل آنان رسیدگی شود.

مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: قطع همکاری با چهار نفر از نیرو‌های کار کارخانه سیمان خمسه به دلیل پایان قرارداد آن‌ها بوده که اواخر امسال به اتمام‌رسیده است.

کریمی خاطرنشان کرد: کارگران نقش اساسی را در چرخه تولید دارند، ما قدردان زحمات کارگران عزیز هستیم و از طرفی از کارفرمایان و تولید کنندگان هم تشکر داریم که حقوق و مزایای کارگران را در استان به موقع پرداخت می‌کنند.

کارخانه سیمان خمسه از ۱۳۹۲ آغاز بکار کرده است.

این مجموعه روزانه ۶ هزار تن سیمان با تیپ‌های مختلف به بازار عرضه می‌کند.

کارخانه سیمان خمسه در شهرستان ایجرود واقع است.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) زنجان

عناوین برگزیده