تاریخ: ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۵۴
بازدید: ۲۴۴
کد خبر: ۲۵۲۲۲۴

ارتقای خدمات CIP فرودگاه حضرت امام بدون افزایش قیمت در ایام نوروز

‌می‌متالز - بهره بردار سالن CIP فرودگاه امام خمینی (ره) از عدم افزایش نرخ خدمات با وجود رشد هزینه‌ها خبر داد و گفت: مسافران خروجی و ورودی همه ایرلاین‌ها به جز هواپیمای اتریشی و لوفتهانزا سرویس دهی می‌شوند.

به گزارش می‌متالز، مجید باقری از افزایش درخواست‌های بدون رزور قبلی برای استفاده از CIP فرودگاه بین المللی حضرت امام به دلیل افزایش پرواز‌های نوروزی و شلوغی ترمینال یک خبر داد و اظهار کرد: بر اساس پیش بینی صورت گرفته تا پایان تعطیلات نوروزی روزانه ۲ هزار نفر اعزام و پذیرش مسافر خواهیم داشت.

وی با اشاره به این که طی ۲۴ ساعت اخیر در مجموع ۱۳۰۰ نفر در پرواز‌های خروجی و ورودی از جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام (ره) استفاده کرده اند، افزود: مطابق برنامه به زودی کیفیت خدمات را ارتقا می‌دهیم، ضمن اینکه در آینده‌ای نزدیک از برنامه‌های ویژه سالن CIP رونمایی خواهد شد.

مقام مسوول فرودگاه امام با بیان اینکه تمام پیمانکاران شهر فرودگاهی در راستای هدف اصلی در فرودگاه که افزایش سطح رضایت به مسافران است در حال خدمات دهی به مسافران نوروزی هستند، گفت: بهره برداران قبلی با تاخیر فهرست رزرو‌های مسافران را به تیم جدید دادند، اما اجازه کاهش کیفیت به مسافران را ندادیم و با وجود همه کارشکنی‌ها درصورت هر گونه شکایتی از عدم کیفیت خدمات، برای استفاده رایگان از خدمات سی. آی. برای مسافران شاکی اعلام آمادگی می‌کنیم.

باقری یادآور شد: به دلیل افزایش دستمزد‌ها ونرخ تورم هزینه اعزام و پذیرش مسافر از سالن CIP نیز افزایش خواهد داشت، اما در بدو واگذاری سالن از بهره بردار قبلی به بهره بردار جدید با هدف افزایش رضایتمندی با وجود ارتقای سطح سرویس، قیمت‌ها افزایش نیافت.

بهره بردار سالن CIP فرودگاه امام خمینی از مذاکره با هواپیمایی لوفتهانزا برای ارایه خدمات به مشتری‌های این ایرلاین در جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه خبر داد و گفت: اکنون به مسافران خروجی و ورودی همه ایرلاین‌ها به جز هواپیمای اتریشی و لوفتهانزا سرویس دهی می‌شود. مشکل ارایه دهی به پرواز‌های خروجی هواپیمایی لوفتهانزا وجود دارد که به دلیل درخواست مکرر مسافران در اولین فرصت، محدودیت‌ها رفع خواهد شد و پذیرای مسافران لوفتهانزا نیز خواهیم بود.

به گفته وی، در شرایط کرونایی ایستایی مسافر در سالن را کاهش دادیم و برای مسافران ورودی نیز به تشخیص بهداشت مرزی تست کرونا انجام می‌شود. در بازه کوتاهی که مدیریت سالن CIP به تیم جدید واگذار شده است، برنامه رزرو و پذیرش با تیم حرفه‌ای و کاملا بومی با کمک یک شرکت دانش بنیان در حال راه اندازی است و برنامه‌های جدید با استفاده از شرکت‌های دانش بنیان برای ارتقای سطح کیفیت خدمات به زودی رونمایی می‌شود.

وی توضیح داد: در جایگاه تشریفات اختصاصی تمام امور مسافران از جمله دریافت کارت پرواز، تحویل بار، سالن پذیرایی رایگان، خدمات حیوان خانگی PET، در صورت نیاز به ویلچر (خدمات ویلچر)، پرینت مدارک مورد نیاز از جمله (کارت واکسن، PLF، ویزا و ...)، خدمات گذرنامه (مهر پاسپورت) و گیت اختصاصی سپاه و گیت اختصاصی جهت سوار شدن به هواپیما و نیز انتقال مسافران از جایگاه با خودرو‌های اختصاصی انجام می‌شود.

بهره بردار سی آی پی فرودگاه امام خمینی با بیان اینکه تاسیس جایگاه تشریفات ویژه در فرودگاه برای اولین برای در حوزه خلیج فارس توسط ایران راه اندازی شد و سپس امارات، ترکیه و سایر بازیگران صنعت هوایی این خدمات را به مسافران ارایه دادند، گفت: برای شکوفایی این خدمات از نطرات کارشناسان صنعت استفاده می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده