تاریخ: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۲۱
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۲۵۲۵۱۴
سرویس خبر : اجتماعی

پیام مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در پی درگذشت مادر شهیدان قجه‌ای

‌می‌متالز - محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با صدور پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان والامقام قجه‌ای را تسلیت گفت.

به گزارش می‌متالز، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خانواده محترم شهیدان والامقام قجه‌ای

سلام علیکم.

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در یکی از سخنرانی‌های خود به روشنی بیان فرمودند: "ملت ایران تا ابد مدیون شهدا و خانواده‌های شهداست. این را همه‌ی ملت ما باید بدانند. هرچه ما عزت به دست بیاوریم، هرچه پیشرفت به دست بیاوریم، مرهون خون شهدای عزیز شما، این جگرگوشه‌های شماست. این‌ها بودند که به ما، به کشورشان، به ملتشان، به اسلام عزت دادند. این را همه باید قدر بدانند"

شرکت فولاد مبارکه به عنوان مولود انقلاب اسلامی نیز همواره ادای احترام به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را جزو وظایف خود دانسته و می‌کوشد تا راه شهدا را در خط مقدم جنگ اقتصادی کشور در مبارزه با تحریم‌های ظالمانه دشمنان و حفظ استقلال و خودکفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه دهد.

درگذشت حاجیه خانم فاطمه صادق‌زاده، مادر بزرگوار شهیدان والامقام قجه‌ای، موجب تأسف و تأثر اینجانب گردید؛ این اسوه مقاومت و استواری که با ایمان راسخ به آرمان‌های نظام اسلامی، فرزندان عزیز خود را در حساس‌ترین مقاطع دوران دفاع مقدس روانه میدان جهاد و شهادت کرد، همواره الگوی درخشانی برای مادران این مرز و بوم خواهد بود.

قطعاً ملت ایران و مردم شهیدپرور و قهرمان استان اصفهان هیچ‌گاه یاد و خاطره فرزندان شهید این مادر بزرگوار را از خاطر نخواهند برد و رشادت سردار حسینعلی قجه‌ای که با فرماندهی دلیرانه خود، موجب مقاومت ۳ روزه گردان سلمان فارسی در جریان عملیات آزادسازی خرمشهر گردید و نقشی کلیدی در فتح خرمشهر داشت را فراموش نخواهند کرد.

اینجانب مصیبت وارده را به دیگر بازماندگان خانواده معظم شهیدان قجه‌ای و مردم شهیدپرور میهن اسلامی‌مان به‌ویژه مردم شهیدپرور استان اصفهان و شهرستان لنجان تسلیت عرض می‌کنم و برای آن مرحومه عُلُوّ درجات و هم‌جواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند بزرگ مسألت دارم.

محمدیاسر طیب‌نیا
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه

عناوین برگزیده