تاریخ: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۳۳
بازدید: ۲۷۱
کد خبر: ۲۵۳۷۲۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
در نخستین فروش فوق العاده ۵ محصول ایران خودرو رخ داد:

رکورد متقاضیان خودرو: ۵.۱ میلیون هزار نفر برای خرید تنها ۱۱.۷هزار دستگاه!

‌می‌متالز - متقاضیان نخستین فروش فوق العاده ۵ محصول ایران خودرو باز هم چندین برابری شدند و در برابر ظرفیت فروش تنها ۱۱ هزار و ۷۵۰ دستگاه، بیش از از ۵.۱ میلیون نفر ثبت نام کردند.

به گزارش می‌متالز، نخستین فروش فوق العاده و ویژه مادران محصولات ایران خودرو در سال جدید با موعد تحویل سه ماهه به مدت سه روز برگزار و برندگان این دور هم با قرعه کشی مشخص شدند.

براساس این گزارش در این رویداد دو محصول جدید ۲۰۷ اتوماتیک مجهز به گیربکس شش سرعته با رنگ قرمز و ۲۰۶ تیپ سه با سقف شیشه‌ای در کنار پژو پارس سال مجهز به موتور XU ۷ P، پارس ELX با موتور TU ۵ و راناپلاس با موتور TU ۵ پلاس و سقف شیشه‌ای و مجهز به گیربکس شش سرعته دستی عرضه شده اند

براساس این گزارش، بررسی جزییات هم نشان می‌دهد بیش از ۵ میلیون و ۲۱۸ هزار نفر در طرح فروش فوالعاده و برای ۱۱ و ۷۵۰ هزار دستگاه و با میانگین شانس یک به ۴۴۴ ثبت نام کرده اند. همچنین ۱۵۹ هزار و ۶۲۳ نفر با شانس یک به ۱۳ در طرح ویژه مادران متقاضی خرید شده اند.

بیشترین متقاضیان هم مربوط به پژو پارس سال TU ۵ با بیش از ۲.۱ میلیون نفر و سپس پژو پارس سال XU ۷ P با بیش از ۱.۱ میلیون و پژو ۲۰۳ تیپ سه پانوراما با بیش از یک میلیون نفر بودند.

ظرفیت فروش فوق العاده


رکورد متقاضیان خودرو: ۵.۱ میلیون هزار نفر برای خرید تنها ۱۱.۷هزار دستگاه!


ظرفیت فروش ویژه مادران

رکورد متقاضیان خودرو: ۵.۱ میلیون هزار نفر برای خرید تنها ۱۱.۷هزار دستگاه!

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده