تاریخ: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۱۳
بازدید: ۱۸۳
کد خبر: ۲۵۴۰۷۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

بیش از ۸۰ درصد رضایتمندی از خدمات امدادی بهمن موتور در ایام نوروز

بیش از ۸۰ درصد رضایتمندی از خدمات امدادی بهمن موتور در ایام نوروز
‌می‌متالز - علیرضا توکلی طرقی، مدیر توسعه و خدمات و فروش گروه بهمن می‌گوید طبق نظرسنجی‌های انجام شده از مشتریان، بیش از ۸۰درصد مشتریان از خدمات امدادی نوروزی این مجموعه رضایت داشته‌اند.

به گزارش می‌متالز، وی در همین رابطه یادآور شد: در این نظرسنجی طیف وسیعی از مقولات و نیاز‌های مشتریان مورد سوال قرار گرفته است که حضور به موقع نیرو‌های امدادی و نحوه برخورد با مشتریان از مهمترین آن‌ها بوده است.

مدیر توسعه و خدمات و فروش گروه بهمن با تشریح نحوه خدمات رسانی امدادی گروه بهمن در ایام نوروز ۱۴۰۱ گفت: ماموریت‌های امدادی بهمن موتور از ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شد و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ادامه داشت. این خدمات با همکاری متقابل امداد خودروی ایران و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با بالاترین گستردگی و کمترین زمان انتظار ممکن انجام شد. همچنین بهمن موتور نیز برای انجام هرچه بهتر خدمت رسانی از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده کرد.

علیرضا توکلی با اشاره اینکه ارتقای کیفیت و توسعه خدمات در راستای تکمیل زنجیره خدمات سیار خودرویی پایه‌ریزی شده است گفت: در این راستا ۱۵ دستگاه کاپرا و ۱۳ دستگاه کامیونت شیلر با کاربری خودروبر به ناوگان امداد رسانی افزوده شد تا با قرارگیری در محور‌های مواصلاتی پرتردد بتوانند خدمات امدادی متمایز ارائه کنند.

وی در همین رابطه افزود: بهمن موتور در کشور ۷۶ نماینده دارد که در طرح امداد نوروزی به صورت کشیک حاضر شدند و خدمات ارائه کردند.

مدیر توسعه و خدمات و فروش گروه بهمن ادادمه داد: علاوه بر استفاده از ظرفیت نمایندگان دارای خودروی امدادی، شهر‌هایی که مقاصد مهم گردشگری و سفر بودند مثل نمک‌آبرود، نور، فیروزکوه، بوشهر و بندرعباس، گروه‌های امدادی از ستاد اعزام شد.

علیرضا توکلی طرقی در پاسخ به این سوال که «آمار ماموریت‌های امدادی در ایام نوروز چگونه بوده است؟» گفت: در این ایام در مجموع ۱۷۰ مورد ماموریت امدادی در خصوص خودرو‌های تولیدی بهمن موتور انجام شد که ۶۰ درصد از آن توسط امدادگران بهمن موتور و مابقی توسط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و امداد خودروی ایران امدادرسانی شد.

علیرضا توکلی در پایان در خصوص ارزیابی مشتریان از عملکرد خدمات امدادی گروه بهمن گفت: بیش از ۸۰ درصد از مشتریان از نوع برخورد و حضور به موقع مشتریان راضی بوده‌اند. مدت انتظار برای حضور نیرو‌های امدادی به طور میانگین ۳۷ دقیقه گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده
دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت