تاریخ: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۱۵
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۲۵۵۵۳۸
سرویس خبر : صنایع کوچک
گردهمایی استراتژی سال ۱۴۰۱ غول فناوری صنعتی ایران برگزار شد؛

عزم جدی «ایریسا» در راستای افزایش رضایت و وفاداری مشتریان

‌می‌متالز - گردهمایی استراتژی سال ۱۴۰۱ شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا بعدازظهر روز دوشنبه ۲۹ فروردین ماه سال جاری با حضور مدیرعامل، مدیران و روسای واحد‌های مختلف این شرکت برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، گردهمایی استراتژی سال ۱۴۰۱ شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا بعدازظهر روز دوشنبه ۲۹ فروردین ماه سال جاری با حضور مدیرعامل، مدیران و روسای واحد‌های مختلف این شرکت برگزار شد.

در این مراسم ابتدا گزارش عملکرد ۱۲ ماهه شرکت ایریسا اعلام و مورد بررسی قرار گرفت. بر این اساس شرکت ایریسا در ۱۲ ماهه ۱۴۰۰، ۷۴.۸۶ درصد از کل اهداف از پیش تعیین شده خود را محقق کرد.

به علاوه تقریبا این شرکت به اهداف خود در منظر‌های مالی، مشتری، یادگیری و رشد، فن آوری اطلاعات و فرایند‌های داخلی دست پیدا کرده است.

در این میان «ایریسا به عنوان یک پلتفرم»، «جمع‌آوری و یکپارچه‌سازی داده‌ها و فراهم کردن زیرساخت‌های تولید و تحلیل گزارش‌های مدیریتی به صورت سیستمی»، «توسعه توانمندی و مهارتی جاری کارکنان و ایجاد مخزن استعداد» و «افزایش رضایت و اشتیاق شغلی جهت حفظ و نگه‌داشت کارکنان» از جمله اهداف قابل توجه شرکت در سال گذشته بوده است.

این شرکت موفق شد در سال گذشته دو تندیس «برنزین سطح یک زبدگی دیجیتال» و «تندیس زرین رهبری دیجیتال» را از آن خود کند و در جایگاه «رهسپار دیجیتال سطح یک» در سطوح بلوغ سازمانی قرار گیرد.

اهم دستاورد‌های این شرکت در سال ۱۴۰۰ نیز عبارت است از: ایجاد باشگاه نوآوران شرکت ایریسا، طرح توسعه استعداد دیجیتال، تاسیس آزمایشگاه صنعت نسل ۴، حرکت به سمت استقرار نظام مدیریت محصول، دریافت تقدیرنامه ۲ ستاره تعالی سازمانی از سوی سازمان مدیریت صنعتی، اخذ جایزه جهانی MIKE با برترین سازمان‌های دانشی نوآور و همچنین کسب گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه شامل استاندارد‌های ایزو ۱۰۰۰۴، ۱۰۰۰۲، ۹۰۰۰۱، ۱۴۰۰۱ و ۴۵۰۰۱. شایان ذکر است این سازمان طی سال گذشته از رویداد‌های مختلفی در جهت ترویج دانش و مهارت‌های مرتبط با فعالیت خود حمایت کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به ۳ رویداد «AI cup»، «ROBO IUT ۲۰۲۱»، و بزرگترین مسابقه بهینه‌سازی کشور اشاره کرد.

شرکت بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا در سال ۱۳۷۱ با اهداف استراتژیک ملی که حاکی از تفکرات مدیریت وقت وزارت معادن و فلزات و مدیران ارشد مجتمع فولاد مبارکه بود و به منظور انتقال فناوری اتوماسیون صنعتی و سیستم‌های اطلاعاتی که طی طرح ایجاد و راه‌اندازی شرکت فولاد مبارکه از کشور‌های اروپایی وارد ایران شده بود، تشکیل شد. همزمان با تشکیل شرکت، حدود ۱۰۰ نفر از کارشناسان و متخصصان با تجربه شرکت فولاد مبارکه در امر پیاده‌سازی سیستم‌های اطلاعات مدیریت و اتوماسیون صنعتی شرکت ایریسا را بنیان نهادند.

اهداف اولیه این شرکت شامل «حفظ، توسعه و انتقال دانش و فناوری از شرکت‌های اروپایی کارگزار در ساخت شرکت فولاد مبارکه نظیر GTI, ILVA , SIEMENS»، «جلوگیری از خروج ارز با گسترش دانش کسب شده در صنعت فولاد و دیگر صنایع کشور»، «حفظ نیرو‌های آموزش دیده و انتقال دانش به نسل‌های بعد» و «پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه در فناوری اطلاعات، سیستم‌های اطلاعات مدیریت و اتوماسیون صنعتی در هر زمان و در توسعه‌های بعدی با توجه به توسعه و رشد سریع فناوری‌ها شکل گرفت» بوده است.

شایان ذکر است شرکت تخصصی و بین‌المللی مهندسی سیستم‌ها و اتوماسیون ایریسا هم اکنون در سراسر ایران به ارائه خدمات تخصصی به متقاضیان به ویژه شرکت‌های صنعتی فعال در حوزه فولاد مشغول است.

این شرکت که چشم‌انداز «مرجع فناوری اطلاعات، ارتباطات و اتوماسیون صنعتی با رویکرد تحول دیجیتال» را برای خود ترسیم کرده در تلاش است تا با «افزایش رضایت و وفاداری مشتریان» در سال ۱۴۰۱ برگ زرین دیگری در کارنامه خود بنشاند.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده