تاریخ: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۰۶
بازدید: ۹۷
کد خبر: ۲۵۵۸۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ارز دیجیتال استپن در بیت‌پین / در ایردراپ میلیونی استپن شرکت کنید

‌می‌متالز - ارز دیجیتال استپن با نماد اختصاری GMT به بازار صرافی ارز دیجیتال بیت‌پین اضافه شد و کاربران می‌توانند این ارز را به‌صورت آنی، معامله کنند.

به گزارش می‌متالز، ارز دیجیتال استپن که در بازار کریپتوکارنسی با نماد اختصاری GMT شناخته می‌شود، مربوط به بازی STEPN و اولین برنامه درآمدزایی با ورزش در شبکه بلاکچین سولانا است. این رمزارز در مدت کوتاهی باعث شد تا گیمر‌های بیشتری با دنیای کریپتو آشنا شوند.

تا به امروز بازی‌های بلاکچینی بسیاری خلق‌شده‌اند که به کاربر اجازه می‌دهند با بازی کردن، هم‌زمان درآمد هم‌کسب کنند. به این ویژگی، «بازی کن، درآمد کسب کن» یا به‌اصطلاح انگلیسی «Play To Earn» گفته می‌شود. اما بازی استپن، باعث خلق سبک جدیدی از بازی‌های کریپتویی شده است؛ قابلیت درآمدزایی با حرکت کردن (Move To Earn) به لطف بازی STEPN، در بین کاربران کریپتو، مفهوم جدیدی است. این پلتفرم در آینده‌ی نزدیک تعامل کاربران و گیمر‌ها را با بازی‌های مربوط به فناوری وب۳، تغییر خواهد داد.

برنامه استپن به کاربران اجازه می‌دهد تا یک کفش به‌صورت توکن غیرقابل‌معاوضه (NFT) برای شروع از بازار آن خریداری کنند و بعد با کمک ویژگی‌های متنوع، بدوند یا راه بروند و کسب درآمد کنند. درواقع، هدف اصلی تیم توسعه و طراحی پلتفرم استپن از خلق و توسعه آن، معرفی کردن دنیای جذاب بلاکچین و ارز‌های دیجیتال، به جامعه ورزشکاران و گیمر‌های ناآشنا به این حوزه و همین‌طور تشویق کاربران بازار رمزارزها، به ورزش کردن و حفظ زندگی سالم است.

نحوه شرکت در ایردراپ ۲۰ میلیونی استپن

با لیست شدن ارز دیجیتال GMT، ایردراپ میلیونی این رمزارز تا پایان دوم اردیبهشت برگزار می‌شود. در ایردراپ توییتر و اینستاگرام، مجموعاً ۲۰ میلیون تومان بین کاربران توزیع و به کیف پول بیت‌پین، واریز می‌شود.

ایردراپ توییتر و اینستاگرام استپن، به‌صورت جداگانه برگزار می‌شود و کاربران می‌توانند با انجام مراحل هر یک، در هر دو ایردراپ شرکت کنند. واریزی پاداش شرکت در ایردراپ‌ها، ۱۰ اردیبهشت‌ماه به کیف پول شخصی کاربران در بیت‌پین، انجام خواهد شد.


برنامه استپن، دو نوع توکن بومی دارد؛

رمزارز بازی به نام GST (Green Satoshi Token)، توکن کاربردی و جایزه بازی است، و رمزارز GMT (Green Metaverse Token)، توکن حاکمیتی برنامه استپ‌ان است. تعداد GST نامحدود وقتی‌که کاربران با این اپلیکیشن می‌دوند، تولید می‌شود. سپس، برای ساخت کفش‌های جدید و تعمیر و ارتقاء سطح کفش‌های قبلی، باید مقداری GST سوزانده شود.
توکن GMT، مسئولیت حاکمیت پلتفرم را بر عهده‌ی کاربران می‌گذارد. عرضه‌ی کل این توکن ۶،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ واحد است؛ اما طی برخی رویداد‌ها برای آن فرآیند سوزاندن را در نظر گرفته‌اند، بر همین اساس، درگذر زمان عرضه کل توکن GMT کم خواهد شد.

برای معامله استپن و ارز‌های دیجیتال مثل بیت‌کوین، اتریوم، شیبا، دوج‌کوین و بیش از ۱۱۰ رمزارز دیگر، می‌توانید در صرافی بیت‌پین ثبت‌نام و به‌سادگی، این ارز‌های دیجیتال را معامله کنید. همچنین امکان ساخت کارت هدیه ارز دیجیتال بدون کارمزد و هزینه، یکی دیگر از ویژگی‌های دیگر این صرافی ایرانی و محبوب است.

ارز دیجیتال استپن در بیت‌پین / در ایردراپ میلیونی استپن شرکت کنید

منبع: راه پرداخت

عناوین برگزیده