تاریخ: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۱۸
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۲۵۵۹۴۰

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته

‌می‌متالز - ۳ گوشی جدید وارد جدول پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته شدند.

به گزارش می‌متالز، در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته جایگاه صدرنشین هفته قبل تغییر نکرده است و گوشی هوشمند Samsung Galaxy A ۵۳، ۵ G همچنان در رتبه اول دیده می‌شود.

اتفاقی که هفته قبل نیز رخ داده بود باز هم تکرار شد و رتبه گوشی‌های دوم و سوم با هم تغییر کرد. این هفته در رتبه دوم Samsung Galaxy S ۲۲ Ultra ۵ G جا خوش کرده و گوشی Xiaomi Redmi Note ۱۱ به رتبه سوم بسنده کرده است.

رتبه چهارم فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند هفته به Samsung Galaxy A ۷۳، ۵ G تعلق یافته و یک پله صعود در جدول را برای این گوشی نشان می‌دهد.

گوشی vivo X Note نیز تازه به جمع پرطرفدارترین گوشی‌ها راه یافته و در بدو ورود در رده پنجم دیده می‌شود. گوشی Xiaomi Poco F ۴ GT رده ششمی نیز همین وضعیت را دارد و باید دید وضعیت این گوشی‌ها در هفته آینده چگونه خواهد بود.

در نیمه پایینی فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته، گوشی Xiaomi ۱۲ Pro در رده هفتم دیده می‌شود که جای iPhone ۱۳ Pro Max را گرفته و این گوشی را به رتبه هشتم فرستاده است.

گوشی Samsung Galaxy A ۵۲ s ۵ G نیز نهمین خانه در جدول را پر کرده و بالاتر از Galaxy A ۱۳ تازه وارد و رده دهمی دیده می‌شود.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

عناوین برگزیده