تاریخ: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۴۷
بازدید: ۵۱۶
کد خبر: ۲۵۶۲۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سهامداران " بمیلا " اعضای هیات مدیره انتخاب کردند

‌می‌متالز - مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت توسعه بازرگانی آهن میلاد در محل شرکت برای انتخاب اعضای جدید برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت توسعه بازرگانی آهن میلاد صبح امروز در محل قانونی شرکت برگزار شد. این مجمع به منظور انتخاب اعضای جدید هیات مدیره تشکیل شده بود.

برای این انتخابابت محمد حسین دیده ور به نمایندگی از شرکت ارزش آفرینان میلاد، رامین دیده ور به نمایندگی از شرکت تامین فولاد رامین ایرانیان، محمد آزاد به نمایندگی شرکت فولاد الیگودرز، حامد شادکام به نمایندگی شرکت گروه اقتصادی کرمان خودرو، عبدالمجید دهقان به نمایندگی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع ایران، جعفر کریمی به نمایندگی شرکت آرین هوران، زهرا امیری به نمایندگی شرکت سبدگردان هدف، میثم مافی به نمایندگی شرکت نفت میلاد پارس و احمد باقری دولابی و محمد علی عباسی دو شخص حقیقی بودند که برای هیات مدیره جدید بمیلا کاندیدا شده بودند.

سهامداران


پس از شمردن آرا، محمد حسین دیده‌ور به نمایندگی از شرکت ارزش آفرینان میلاد و رامین دیده‌ور به نمایندگی از شرکت تامین فولاد رامین ایرانیان بالاترین میزان رای را به خود اختصاص دادند و به عنوان اعضای اصلی هیات انتخاب شدند. دیگر اعضا هم محمد آزاد به نمایندگی شرکت فولاد الیگودرز، حامد شادکام به نمایندگی شرکت گروه اقتصادی کرمان خودرو، عبدالمجید دهقان به نمایندگی شرکت سرمایه‌گذاری صنایع ایران، جعفر کریمی به نمایندگی شرکت آرین هوران، میثم مافی به نمایندگی شرکت نفت میلاد پارس و احمد باقری دولابی و محمد علی عباسی انتخاب شدند.

سهامداران



در این میان، اما زهرا امیری که به نمایندگی از شرکت سبد گردان هدف شرکت کرده بود که به دلایل شخصی از این انتخابات انصراف داد.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده