تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۴۴
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۲۵۶۴۵۴
در همایش تبیین و تحقق شعار سال مطرح شد؛

استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان نسل جوان تحول عظیم در کسب‌وکار‌ها ایجاد می‌کند

‌می‌متالز - دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی کشور در همایش تبیین و تحقق شعار سال گفت: استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان نسل جوان در کسب و کار‌های خرد و کوچک، تحول عظیم و توسعه‌ای در این بخش ایجاد می‌کند و وزارت صمت و دبیرخانه هیات عالی نظارت در این راستا برنامه‌ریزی داشته است.

به گزارش می‌متالز، غلامعلی مهدوی با اشاره به نقایص فنی به وجود آمده در سامانه ایرانیان اصناف، افزود: درگذشته تمامی امور مرتبط با دریافت پروانه کسب به‌صورت دستی انجام می‌شد که با راه‌اندازی سامانه و ارتباط تمامی اصناف با سایت اصناف ایرانیان، بسیاری از مشکلات در آن برهه رفع شد، اما به‌مرورزمان و با نبود ثبات مدیریت‌ها در سال‌های گذشته، به‌روزرسانی زیرساخت‌های سامانه با مشکل روبه‌رو شده بود که در ماه‌های اخیر در حال رفع است.

وی در ادامه تأکید کرد: هدف از راه‌اندازی این سامانه کمک به اصناف برای دستیابی به اقتصاد دیجیتال بوده و در دستور کار داریم که هر چه سریع‌تر این‌گونه مشکلات برطرف شود و بستر لازم برای ایجاد اقتصاد دیجیتال وجود داشته باشد.

دبیر هیات عالی نظارت از برگزاری نشست‌های تخصصی ویژه تحقق شعار سال با حضور نمایندگان جامعه صنفی خبر داد و ابراز امیدواری کرد با تحلیل و بررسی مشکلات و موانع پیش‌رو، هر چه سریع‌تر به سمت تحقق شعار سال و استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در اصناف کشور، حرکت کنیم.

گفتنی است همایش تبیین و تحقق شعار سال با حضور امیرحسین اسدی، سرپرست دفتر خدمات کسب‌وکار؛ قاسم نوده‌فراهانی، نماینده وزیر در اتاق اصناف ایران و رئیس اتاق اصناف تهران؛ محمدباقر مجتبایی، دبیرکل اتاق اصناف ایران و رؤسای اتحادیه‌های صنفی از تهران و شهرستان‌ها در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده