تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۵۰
بازدید: ۱۵۹
کد خبر: ۲۵۶۴۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح شد؛

استفاده از ظرفیت‌های مشورتی نمایندگان در مسیر اجرای پروژه‌های تحولی وزارت صمت

استفاده از ظرفیت‌های مشورتی نمایندگان در مسیر اجرای پروژه‌های تحولی وزارت صمت
‌می‌متالز - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صمت در نشست معاونان امور مجلس دولت با رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: وزارت صمت مصمم است از ظرفیت‌های نظارتی و مشورتی نمایندگان مجلس استفاده کند و با تمام وجود خود را ملزم به پاسخگویی و همراهی همه‌جانبه با قوه مقننه می‌داند.

به گزارش می‌متالز، محمدجواد حاجی‌حسینی با قدردانی از تلاش‌ها و حمایت‌های رئیس و نمایندگان مجلس درخصوص اقدامات و برنامه‌های تحولی وزارت صمت، توضیح داد: تعداد پرسش‌ها از وزرای دولت سیزدهم، دغدغه‌مندی دولت و مجلس انقلابی نسبت به مسائل اساسی کشور و مشکلات مردم را نشان می‌دهد.

وی با تأکید بر ضرورت انسجام و هماهنگی بیشتر دولت و مجلس در برنامه‌های حضور وزرا در خانه ملت، عنوان کرد: نمونه بارز تعاملات مثبت و همکاری‌های سازنده مجلس با دستگاه‌های اجرایی در عملکرد معاونان قوانین و نظارت مجلس شورای اسلامی مشهود و ملموس است.

حاجی‌حسینی در پایان بابیان این‌که وزارت صمت در مسیر اجرای برنامه‌های تحولی خود به‌ویژه تنظیم، تدوین و اجرای سند آمایش صنعتی، معدنی و تجاری مناطق مختلف کشور به‌طور حتم از ظرفیت‌های مشورتی مجلس بهره خواهد برد، افزود: وزارت صمت مصمم به بهره‌گیری از ظرفیت‌های نظارتی و مشورتی نمایندگان مجلس است و با تمام وجود خود را ملزم به پاسخگویی و همراهی همه‌جانبه با قوه مقننه می‌داند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت