تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۱۷
بازدید: ۱۵۰
کد خبر: ۲۵۶۸۲۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

جلسه شورای اداری شهرستان کهنوج تشکیل شد

‌می‌متالز - ظهر امروز شورای اداری شهرستان به ریاست عیدی فرماندار و با حضور حجت الاسلام نجنو امام جمعه، شکرالهی نماینده پنج شهرستان جنوبی، مهندس شهابی نماینده استانداری، مهندس فلاح مدیرعامل شرکت گهر زمین و سایر مدیران شهرستان کهنوج در محل سالن شهداء انتظامی فرمانداری برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، دراین جلسه ابتدا فرماندار عیدی با اشاره به حضور مستمر تیم‌های بازرسی و نظارت بر بازار خواستار جدیت بیشتر در کنترل قیمت‌ها و برخورد قانونی با متخلفان احتمالی شدند.

وی با توجه به شرایط و وضعیت موجود برخورد با گرانفروشان، محتکران و اخلال گران، کم فروشان و… با شدت و قاطعیت مورد تاکید قرار داد.

ایشان بازگشایی مدارس را بعداز تعطیلات نوروزی با رعایت اصول بهداشتی، خوب و قابل قبول توصیف کردند.

همچنین خواستار نظارت دستگاه‌های اجرایی بر پروژه‌های عمرانی مربوطه و ارائه گزارش به معاونت عمرانی فرمانداری و ارسال لیست پروژه‌های پیشنهادی در سال جدید شدند.

در پایان با مخاطب قرار دادن مدیران و روسای ادارات و نهاد‌ها اظهار داشت: ما همیشه با جدیت، با انگیزه و با اراده و روحیه قوی امور مربوطه را دنبال خواهیم کرد.

حجت الاسلام نجنو امام جمعه کهنوج نیز دراین جلسه، مطالبی درخصوص اهمیت و گرامیداشت راهپیمایی روز قدس و همچنین هماهنگی لازم برای برگزاری مراسم نماز عید سعید فطر در محل همیشگی (عیدگاه) بیان کرد.

در ادامه این جلسه شکرالهی نماینده مردم شریف ۵ شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی مطالبی درخصوص حمایت از سرمایه گذاران متقاضی حضور در شهرستان‌های جنوبی و پیگیری‌های انجام شده در مورد پروژه‌های مهم شهرستان‌های جنوبی از جمله پروژه بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی کهنوج و پروژه ملی راه آهن جنوب استان کرمان و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ۱۲ فروردین و… بیان داشت.

مهندس فلاح مدیرعامل شرکت گهرزمین مطالب مشروحی درخصوص تربیت نیروی انسانی و نیرو‌های کارآمد به منظور پیشبرد و توسعه مناطق جنوب استان کرمان و همچنین آمادگی شرکت متبوع برای سرمایه گذاری در حوزه معادن و صنایع تبدیلی در این مناطق اعلام داشت.

وی یکی از اهدف حضور شرکت گهرزمین درجنوب را فراهم نمودن امکانات آموزشی بالابردن دانش، مهارت و نهایتا تربیت نیروی انسانی مورد نیاز این مناطق عنوان کرد.

در ادامه سالاری ریاست دادگستری و مومنی رئیس اداره اطلاعات مطالبی در حوزه آموزش و پرورش و نقش آن در تربیت نیروی سالم و‌کار آمد و اثر گذاری آن در کاهش جرائم بیان داشتند.

منبع: مکران

عناوین برگزیده