تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۴۳
بازدید: ۱۱۰۰
کد خبر: ۲۵۷۱۹۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام مدیرعامل ذوب آهن فولاد خزر به مناسبت روز کارگر

‌می‌متالز - مهندس حمید محمودی مدیر عامل ذوب آهن فولاد خزر در پیامی به مناسبت یازدهم اردیبهشت «روز جهانی کارگر»، این روز را بر تلاشگران و جهادگران عرصه‌های تولید به‌ویژه خانواده بزرگ صنایع فولادسازی کشور تبریک و شادباش گفت.

بسمه تعالی

کارگر نماد عملی “ما می‌توانیم” و تندیس تحقق اراده در قالب تلاش، کوشش و مجاهدت است.

در بسیاری از آموزه‌های دینی اهتمام شایانی به کار و کارگر مشاهده می‌گردد بطوریکه دین مبین اسلام کار راعبادت می‌داند و در همین راستا نیز پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) دست کارگری راکه پینه بسته بود بوسه زد و فرمود این دستی است که خداوند و رسولش دوستش می‌دارند.

کارگران نقشی فعال در خط مقدم خدمت در صحنه‌های مختلف انقلاب، دفاع مقدس، سازندگی و فرهنگ‌سازی داشته و دارند و نقش و رسالت خود را به شایستگی ایفا کردند. این عزیزان ستون اصلی تولید و رکن اساسی توسعه اقتصادی محسوب می‌گردند و حمایت از آنان حمایت از تولید است و در تحقق شعار《سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین》نقشی بی‌بدیل دارند و بخش عظیمی از تحقق این شعار بر دوش این تلاشگران خستگی ناپذیر است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، آزادگان، ایثارگران و بازنشستگان این قشر با برکت، روز جهانی کار و کارگر را به تمامی کارگران محترم و زحمتکش کلیه واحد‌های صنعتی، تولیدی وخدماتی علی الخصوص کارگران خدوم و شریف صنعت معدن و فولاد کشور که عملا اجرای تمامی پروژه‌های معدنی و فولادی کشور، مدیون تلاش‌های صادقانه این کارگران محترم می‌باشد تبریک گفته و سلامتی و توفیق روز افزون این عزیزان را ازخداوند متعال خواستاریم.

حمید محمودی
مدیر عامل ذوب آهن فولاد خزر

منبع: چیلان

عناوین برگزیده