تاریخ: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۳۴
بازدید: ۴۲۰
کد خبر: ۲۵۷۳۳۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام تبریک مدیرعامل فولاد خوزستان به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

‌می‌متالز - متن پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

عطر دل‌انگیز ایمان در دل‌ها به مشام می‌رسد و شکوفه‌های صبر و مبارزه با نفس در جان‌ها شکفته شده است. هنوز نجوای عارفانه سحر‌های رمضان و زمزمه الغوث شب‌های قدر بندگان صالح خدا، گوش جانمان را نوازش می‌دهد و چشم دلمان به برکت رویئت شکوفه‌های دعا و استغفار در بهار قرآن، روشنایی دیگری یافته است.

رمضان ماه رحمت و ضیافت الهی در میعادگاه فطر به پایان رسید و جان‌های بی‌قرار را از زنگار‌ها زدود و جلالی دوباره بخشید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک، توشه‌ای برگرفتند و دلی آباد ساختند. دیگر بار و با طلوع هلال فطر، سروش الهی ندا سر داد و مومنان روزه‌دار را با قلب‌های آکنده از عشق سرمدی و سرمست از ضیافت حضرت دوست، با زمزمه لبیک اللهم لبیک... از هر کوی و برزن به صفوف به هم فشرده نماز عید غفران فراخواند.

خوشا به حال آنان که با تکیه بر رنگین‌کمان باران رحمت الهی نظاره‌گر شادمانی همسفران خویش به وادی الرحمه هستند و برای فردای خویش، توشه ارزشمند جود خداوندی را ذخیره نموده اند.

اینجانب ضمن تبریک عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات همگان، امیدوارم رحمت رمضان تا همیشه بر فضای جان و دلمان جاری بماند و توفیق بهره مندی از فیوضات ماه پرخیر و برکت رمضان را در سال‌های آینده، تحت هدایت‌های روشن گرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به همگان عطا فرماید؛

و من الله التوفیق

امین ابراهیمی
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده