تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۱۱
بازدید: ۱۰۵
کد خبر: ۲۵۷۴۵۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

فولاد مبارکه برای توسعه تولید ۲۵۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کرد

‌می‌متالز - مدیر عامل مجتمع فولاد مبارکه اصفهان گفت: این شرکت برای رونق و توسعه تولید و اشتغال، ۲۵۰ هزار میلیارد تومان اخیرا سرمایه گذاری و پروژه تعریف کرده است.

به گزارش می‌متالز، محمد یاسر طیب نیا در نشست آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان اصفهان افزود: ماموریت این بنگاه بزرگ اقتصادی ایجاد فرصت‌های شغلی، تولید و رشد اقتصادی است که سالانه پروژه‌های جدید پیش بینی و اجرا می‌کند.

وی بیان کرد: همسو با توسعه فعالیت‌ها توجه به صنعت کم آب، کاهش آلودگی و صنایع پاک مورد توجه بوده تا با گذر زمان فولاد مبارکه به یک مجتمع تولیدی پاک تبدیل شود.

مدیر عامل مجتمع فولاد مبارکه اصفهان اضافه کرد: این حوزه فعال صنعتی برای کاهش چالش‌های استان مثل آلودگی و مشکل کم آبی تلاش و همت دارد.

وی با اشاره به مسوولیت اجتماعی این صنعت فعال کشور، خاطرنشان کرد: در یک دهه گذشته ۲ هزار زندانی جرائم غیر عمد توسط این مجموعه آزاد شده‌اند.

طیب نیا گفت: امسال ۵۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و ۲ میلیارد ریال برای حمایت از خانواده زندانیان از سوی شرکت فولاد مبارکه به ستاد دیه و انجمن حمایت اختصاص یافت.

ایجاد اشتغال پایدار برای اقشار آسیب پذیر

مدیرعامل موسسه خیریه مشکات اصفهان گفت: این مرکز خیریه برای اقشار آسیب پذیر و نیازمند اصفهان فرصت‌های شغلی پایدار ایجاد می‌کند تا به خود کفایی برسند.

صدرالدین مشکات افزود: این خیریه پارسال ۱۲۲ نفر را با ۲۰ میلیارد ریال کمک خیرین آزاد کرد و ۴۰ میلیارد ریال نیز به خانواده زندانیان کمک کرد تا نیاز امرار و معاش آنان رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز در این برنامه هزار میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برای آزادی محکومین غیر عمد زندان‌های این استان از این خیریه اختصاص می‌یابد.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) اصفهان

عناوین برگزیده