تاریخ: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۲:۲۰
بازدید: ۲۷۴
کد خبر: ۲۵۷۷۰۷
سودجویان در کمین بیت المال،

رجیستری غیرقانونی هزاران تلفن همراه توسط یک گمرک!

‌می‌متالز - احتمالا بسیاری از گوش‌هایی که پس از ورود به گمرک فرودگاه امام خمینی توسط دو پرسنل خاطی گمرک و بصورت غیرقانونی رجیستر شده قطع خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، احتمالا بسیاری از گوش‌هایی که پس از ورود به گمرک فرودگاه امام خمینی توسط دو پرسنل خاطی گمرک و بصورت غیرقانونی رجیستر شده قطع خواهد شد.

برخی اخبار رسیده نشان می‌دهد گمرک ایران و مراجع نظارتی در حال بررسی گزارشی هستند که از رجیستری غیرقانونی هزاران گوشی موبایل توسط دو تن از پرسنل گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) حکایت دارد.
اخیراً مدیرکل دفتر بازرسی گمرک ایران از گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) خواسته است تا مشروح ماوقع و نتیجه اقدامات صورت پذیرفته را به دفتر بازرسی منعکس کند.


بررسی‌های صورت گرفته نشان داده دو نفر از پرسنل گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) ضمن تبانی با برخی دلالان و سودجویان، هزاران گوشی تلفن همراه را بصورت غیرقانونی رجیستر کرده اند که احتمالا با ارائه لیست شماره سریال این گوشی‌ها، نسبت به غیرفعال کردن این گوشی‌ها اقدام شود؛ بنابراین افرادی که به طریق قانونی نسبت به رجیستری گوشی تلفن همراه خود اقدام نکرده و یا گوشی خود را از افراد نامطمئنی خریداری کرده اند طی روز‌های آینده منتظر قطعی احتمالی تلفن‌های همراه خود باشند.

آماده انعکاس توضیحات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز؛ گمرک ایران؛ مراجع نظارتی؛ گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) می‌باشد. ضمنا ذکر این نکته مهم است که مسئولین امر باید تمهیداتی بخرج دهند تا از خسارت به آن دسته از مشتریان که ناآگاهانه گوشی‌های رجیستر شده بصورت غیرقانونی را خریداری کرده اند، جلوگیری بعمل آورد.

منبع: بولتن نیوز

عناوین برگزیده