تاریخ: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۱۶
بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۲۵۷۷۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

خیالی آسوده با «بیمه ملی کارت»

‌می‌متالز - دارندگان کارت‌های بانک ملی ایران می‌توانند با «بیمه ملی کارت»، از خدمات بیمه‌ای جبران خسارات ناشی از سرقت، جعل و سوء استفاده از کارت‌های خود بهره‌مند باشند.

به گزارش می‌متالز، دارندگان ملی کارت در صورت تمایل به استفاده از این خدمت می‌توانند با مراجعه به شعب بانک ملی ایران و یا از طریق سامانه بیمه ملی کارت در سایت بانک، اقدام به تکمیل فرم و ثبت بیمه نامه خود کنند.

خطرات تحت پوشش بیمه شامل سرقت، مفقودی، جعل یا سوء استفاده از کارت‌های الکترونیکی مورد استفاده در سامانه‌های ATM و POS و PIN PAD منجر به برداشت وجه از حساب هر یک از بیمه شدگان و یا انتقال وجه از حساب هر یک از بیمه‌گذاران از طریق سامانه‌های مذکور است.

برداشت ناشی از سرقت و سوء استفاده برای هر کارت الکترونیکی روزانه تا مبلغ دو میلیون ریال برای مدت ۵ روز و حداکثر تا سقف ده میلیون ریال و برداشت ناشی از جعل کارت‌های الکترونیکی و انتقال منجر به دریافت نقدی یا جابجائی وجه به حساب دیگر برای هر نفر از دارندگان کارت حداکثر تا مبلغ صد میلیون ریال تحت پوشش بیمه خواهد بود.

در صورتی که سوء استفاده صورت گرفته از کارت مشتری جزء موارد پوشش بیمه باشد، مشتری باید با مراجعه به شعبه، برگه اعلام خسارت را تکمیل کند تا مراحل بررسی و پرداخت خسارت صورت پذیرد.

مدت اعتبار قرارداد از ساعت ۲۴ تاریخ ارسال اطلاعات بیمه شده برای بیمه گر تا یک سال شمسی است و پرداخت خسارت ظرف مدت ۱۵ روز پس از اخذ تمامی مدارک مورد نیاز انجام می‌شود.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده