تاریخ: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۲۷
بازدید: ۹۵
کد خبر: ۲۵۸۰۱۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان تاکید کرد؛

لزوم حذف قوانین موازی یا متعارض در کشور

‌می‌متالز - مدیر سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان گفت: برخی از قوانین در کشور ما موازی یا در تعارض با یکدیگر هستند. باید این قوانین حذف شوند تا کار تولید را بتوانیم بهتر دنبال کنیم.

به گزارش می‌متالز، اباذر حیدری، مدیر سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان، در میزگرد تخصصی «سیاست‌های کشور در نظام قیمت‌گذاری ارکان زنجیره فولاد» که در حاشیه دوازدهمین همایش و نمایشگاه «چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار» در حال برگزاری است، اظهار کرد: اساس مشکل از نظر ما بی توجهی به سیاست‌هایی است که در بسیاری از کشور‌های دنیا وجود دارد.

وی افزود: برخی از قوانین در کشور ما موازی یا در تعارض با یکدیگر هستند. باید این قوانین حذف شوند تا کار تولید را بتوانیم بهتر دنبال کنیم.

مدیر سرمایه‌گذاری شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان گفت: مشخص نبودن ساختار ذی‌نفعان موجب می‌شود نتوانیم تصمیم دقیقی را در مورد قیمت‌ها و دیگر مسائل زنجیره داشته باشیم. این موضوع باعث شده تا بخش از زنجیره دچار زیان شوند.

حیدری اضافه کرد: دولت باید در کنار بخش خصوصی متحد، از زنجیره فولاد حمایت کند تا بتوانیم تولید ملی را به صورت کامل‌تر و بهتری انجام دهیم.

وی ادامه داد: دولت علاوه بر مالیات روش‌های دیگری را به کار گرفته که طبق محاسبات ما اعدادی را از مصارف انرژی از مصرف کننده دریافت می‌کند.

دوازدهمین همایش و نمایشگاه «چشم‌انداز صنعت فولاد و سنگ‌آهن ایران با نگاهی به بازار» از صبح روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در هتل المپیک تهران آغاز شد و تا ۲۱ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده