تاریخ: ۱۳ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۶:۴۴
بازدید: ۳۴۹
کد خبر: ۲۵۸۲۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تجلیل از بازنشستگان شرکت سیمان هرمزگان با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره

می متالز - مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت سیمان هرمزگان با حضور مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره، معاونین و پرسنل این شرکت در محل کارخانه سیمان هرمزگان برگزار شد.
تجلیل از بازنشستگان شرکت سیمان هرمزگان با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره

به گزارش می متالز، مراسم تجلیل از پرسنل بازنشسته شرکت سیمان هرمزگان با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران و دیگر کارکنان شرکت سیمان هرمزگان در نمازخانه کارخانه برگزار شد.

در این مراسم، دکتر‌ مهدی باشتی مدیر عامل شرکت سیمان هرمزگان، ضمن خیر مقدم به حضار و اعضای هیات مدیره و همچنین تقدیر و تشکر از بازنشستگان و همه پرسنل شرکت سیمان هرمزگان ، به ۱۴ ماه حضور خود در شرکت اشاره کرد و گفت: اگر امروز سیمان هرمزگان توانسته فراتر از صنعت سیمان کشور بدرخشد و از جایگاه ارزشمندی برخوردار باشد، حاصل همت و تلاش تک تک پرسنل است.

مدیر عامل شرکت سیمان هرمزگان همچنین اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانم که همچون گذشته، خود را در تمام سختی کار و مشکلات کارکنان سهیم‌ بدانم و در حد توان با همه پرسنلم همراهی کنم.

دکتر مهدی باشتی ، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره سیمان هرمزگان در ادامه افزود: اگر اکنون عزت و آبرویی در بین همکارانم و سایر شهروندان شهرستان خمیر دارم، به واسطه تلاش و کوشش پرسنل زحمتکش و حمایت‌های همه جانبه هیئت مدیره شرکت سیمان هرمزگان است.

ایشان همچنین از حمایت‌های بی‌دریغ آقای چقازردی مدیریت عامل بانک سپه از سیمان هرمزگان تقدیر کرد و گفت: برنامه‌ها و افق دید من برای سیمان هرمزگان بلند مدت است و ترجیح می دهم در عمل، کارها و فعالیت های خود را نشان دهم.

در ادامه مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت سیمان هرمزگان ، مهندس موسی غدیری، رئیس شورای اسلامی کار شرکت نیز به ایراد سخن پرداخت. وی عملکرد این شورا را در چند ماه آغاز کار خود تشریح و برنامه‌های آتی خود و سایر اعضای شورا را بیان نمود.

رئیس شورای اسلامی کار شرکت سیمان هرمزگان ضمن قدردانی از تلاش‌ها و همراهی‌های مدیرعامل و معاونین شرکت، از اعضای هیات مدیره نیز به پاس حمایت‌های همیشگی‌شان تشکر کرد. ایشان ابراز امیدواری کرد که موضوع امور رفاهی پرسنل با حضور مدیران ارشد شرکت و نگاه مثبت آنها به مسائل و مشکلات کارکنان، بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت سیمان هرمزگان، دکتر داریوش بذری رئیس هیئت مدیره  نیز سخنانی خطاب به حضار مطرح نمود. ایشان با گرامیداشت یاد مرحوم مهندس متقیان و دیگر همکارانی که برای بقای شرکت زحمت کشیده و اکنون در این جمع حضور ندارند، گفت: تمام این شرایطی که در حال حاضر در سیمان هرمزگان حاکم است نتیجه زحمات کسانی است که در سخت ترین شرایط ممکن و بدترین وضعیت آب و هوایی تلاش کردند. ما قدردان این عزیزان، اعم از هیئت مدیره‌های قبل، مدیر عاملین، پرسنل و کارگرانی هستیم که بنای این کارخانه را گذاشتند و این کارخانه را بدست ما سپردند.

رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان هرمزگان ادامه داد: این مراسم، تجلیل از همکارانی است که در این مجموعه زحمت کشیده اند و بازنشسته شدند. قطعا این گونه مراسم روزی برای همه ما گرفته خواهد شد؛ این امانتی است که در اختیار ما است و باید از این امانت نگهداری کنیم و به دست دیگران بسپاریم.

وی همچنین از طرف هیئت مدیره شرکت سیمان هرمزگان از زحمات پرسنل، معاونین و دکتر باشتی مدیر عامل سیمان هرمزگان تشکر کرد و گفت: سال گذشته علی‌رغم مشکلات و مسائل موجود در کشور که به تبع آن، کارخانه نیز گرفتار آن بود، شرایط مناسبی را در شرکت شاهد بودیم .

دکتر بذری تصریح کرد: تمامی پرسنل از عملکرد مدیر عامل شرکت سیمان هرمزگان رضایت دارند و انتظار این است که در سالهای آتی این اتفاق خوب ادامه یابد. در آن صورت، قطعا اثرات مثبت این عملکرد در زندگی پرسنل بیش از پیش ملموس خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان هرمزگان در ادامه اظهار داشت: اعضای هیئت مدیره این تلاش شما پرسنل سیمان هرمزگان را نادیده نخواهند گرفت و سعی خواهند کرد که در کنار شما و اهداف شما از این سرمایه استفاده و از آن حراست کنند.

 

تودیع و تکریم حاج حبیب حسن زاده در مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت سیمان هرمزگان

در پایان مراسم، ضمن قدردانی از زحمات آقای حاج حبیب حسن زاده مدیر سابق حراست شرکت سیمان هرمزگان -که با استناد به قانون منع بکارگیری بازنشستگان به درجه بازنشستگی نائل آمد – با تقدیم هدایایی از ۸۱ نفر از بازنشستگان شرکت سیمان هرمزگان در سالهای ۹۶ و ۹۷ تجلیل شد.

عناوین برگزیده