تاریخ: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۰۱
بازدید: ۳۷۲
کد خبر: ۲۵۹۱۵۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
معاون مالی جهان فولاد اعلام کرد:

افزایش سرمایه "جهان فولاد سیرجان" گام مهمی در پیشبرد اهداف و راه اندازی پروژه‌های در دست اجرا است

‌می‌متالز - مهندس امیر جهان بخشیان، معاون مالی و اقتصادی گفت: شرکت جهان فولاد سیرجان افزایش سرمایه شرکت به مبلغ ۲۵۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال از سازمان بورس و اوراق بهادار که از مبلغ مذکور ۱۵۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران و مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال از محل سود انباشته تامین گردیده است با اجرا شدن این افزایش سرمایه شرکت گامی مهم در پیش‌برد اهداف آتی و راه‌اندازی پروژه‌های در دست اجرا بر خواهد داشت.

به گزارش می‌متالز، میزان تولید و فروش شرکت را مورد اشاره قرار داد و گفت: تولید دو میلیون تن محصولات فولادی آهن‌اسفنجی، بریکت، شمش فولادی، انواع گاز‌های صنعتی و انواع سایز‌های میلگرد تا پایان بهمن امسال از جمله دستاورد‌های این شرکت بوده است.

وی شفافیت در اطلاعات مالی را سرلوحه برنامه‌های اقتصادی این شرکت عنوان کرد و افزود: شرکت طی چند سال اخیر با دریافت گزارش مقبول از حسابرس و بازرس قانونی با شفافیت کامل و عملکرد مناسب در حوزه مالی و گزارش‌دهی وارد بازار سرمایه و انتشار آن به عموم شده است.

جهان بخشیان موضوع صادرات شمش فولادی را مورد تاکید قرار داد و گفت: شرکت با صادرات ۱۷۹ هزار و ۷۶۵ تن شمش فولادی در یازده ماهه نخست سال ۱۴۰۰ با ۳۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل عملکرد مناسبی در صادرات محصولات خود داشته است. پیش‌بینی می‌شود صادرات شرکت تا پایان سال نسبت به سال قبل بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشته باشد.

نظرات بینندگان
احسان
United States of America
تاریخ : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
این خبر مربوط به اواخر سال ۱۴۰۰ نمیشه؟
شرکت با صادرات ۱۷۹ هزار و ۷۶۵ تن شمش فولادی در یازده ماهه نخست سال جاری با ۳۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل عملکرد مناسبی در صادرات محصولات خود داشته است.
امسال که فقط۲ماه از سال گذشته چطور نوشته در ۱۱ماه نخست سال جاری؟؟؟
پاسخ ها
ادمین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹
با تشکر از دقت شما؛ 11 ماهه نخست سال جاری به 11 ماهه نخست سال 1400 اصلاح شد

ضمن اینکه منبع خبر صفحه رسمی اینستاگرام "مجتمع جهان فولاد سیرجان" بوده که می توانید لینک زیر را ملاحظه نمایید
https://www.instagram.com/p/CdsCiggsunx/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
عناوین برگزیده