تاریخ: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۲۳
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۲۵۹۳۷۳
سرویس خبر : متالورژی و مواد
در هشتمین جشنواره ایده‌های برتر استان البرز؛

ایده دانش‌آموخته دانشگاه آزاد شایسته تقدیر شناخته شد

‌می‌متالز - ایده دانش‌آموخته دکتری تخصصی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در هشتمین جشنواره ایده‌های برتر این استان موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر در گروه فنی و مهندسی شد.

به گزارش می‌متالز، محمد صادقی دانش‌آموخته دکتری تخصصی مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با ایده «فناوری نانو در جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی زیر آب برای انرژی پاک» در هشتمین جشنواره ایده‌های برتر این استان موفق به کسب عنوان ایده شایسته تقدیر در گروه فنی و مهندسی شد و از سوی رئیس بنیاد نخبگان استان البرز مورد تجلیل قرار گرفت.

در متن لوح سپاس رئیس بنیاد نخبگان استان البرز خطاب به صادقی آمده است: اکنون که در پرتو الطاف بی کران الهی و همت والای خویش در هشتمین جشنواره ایده‌های برتر هفته پژوهش و فناوری استان البرز در سال ۱۴۰۰ توانسته‌اید با ایده «فناوری نانو در جوشکاری اصطکاکی اغتشاشی زیر آب برای انرژی پاک» عنوان ایده شایسته تقدیر در گروه فنی و مهندسی را کسب کنید بر خود لازم می‌دارم این موفقیت را به شما تبریک گفته و این لوح تقدیر را تقدیم شما کنم.

در این متن اضافه شده است: امید است شاخه درخت اندیشه‌تان با استعانت از خداوند سبحان همواره شکوفا بوده و شاهد درخشش و بالندگی شما در عرصه‌های گوناگون علمی باشیم.

ایده دانش‌آموخته دانشگاه آزاد شایسته تقدیر شناخته شد

منبع: خبرگزاری آنا

عناوین برگزیده