تاریخ: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۲۵
بازدید: ۲۰۱
کد خبر: ۲۵۹۴۷۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تأکید رئیس سازمان صمت فارس برافزایش کیفیت محصولات تولیدی برای حضور در بازار‌های صادراتی

‌می‌متالز - رئیس سازمان صمت فارس در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: واحد‌های تولیدی، صنعتی و معدنی باید با بالا بردن کیفیت محصولات زمینه حضور مستمر خود در بازار‌های صادراتی هدف را فراهم کنند.

به گزارش می‌متالز، حمیدرضا ایزدی افزود: فلسفه تشکیل این کارگروه، تسهیل حوزه تولید و فرصت خوبی برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی است و بهره‌گیری از ظرفیت شهرستان‌ها، اثربخشی و نتیجه‌محور بودن مصوبات، بازدید از واحد‌های تولیدی، رفع مسائل و مشکلات واحد‌های پراشتغال و دانش‌بنیان و زمان‌بندی برای اجرای مصوبات از رویکرد‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان است.

وی با اشاره به توانمندسازی و بهره‌مندی واحد‌های تولیدی از دانش و تکنولوژی روز دنیا در حفظ و تثبیت اشتغال پایدار و افزایش صادرات تصریح کرد: صنعت نقش مؤثری در افزایش رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال و توسعه پایدار دارد و باید با بالا بردن کیفیت تولیدات، صادرات را افزایش داد.

گفتنی است جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کمیته اجرایی ارتقاء توان تولید اقتصاد مقاومتی فارس مشکلات تعداد ۸ واحد تولیدی ازجمله تعیین تکلیف بدهی بانکی و تقسیط بدهی مالیاتی، تعیین تکلیف تأمین گاز، تعیین تکلیف و رفع توقیف تملک، انتقال مالکیت زمین و تخصیص سوخت و…. بررسی شد.

پالایش پارسیان سپهر، تولید استحصال اتان از گاز طبیعی سیمان لارستان، پولاد ورزان کیمیا، تولید مخازن فلزی به نوآوران توانگر ویدا (گروه صنعتی بنتو) بسته‌بندی و فرآوری خرما سردخانه نگهداری میوه، ستاره یخی آسیا تولید خوراک آماده و نیمه آماده و توسعه عمران صفاشهر، تولید فرآورده‌های لبنی ازجمله واحد‌های تولیدی معرفی‌شده در این کارگروه بودند.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده