تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۰۸
بازدید: ۱۶۳
کد خبر: ۲۶۱۰۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بیست و پنجمین یکشنبه تولید در آذربایجان غربی انجام شد

‌می‌متالز - بیست و پنجمین یکشنبه تولید با حضور محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، معاون امور هماهنگی و اقتصادی استاندار، عبدالحمید سرتیپی سرپرست اداره کل صمت استان، فرماندار ارومیه، مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان انجام شد.

به گزارش می‌متالز، این هفته استاندار آذربایجان غربی به همراه مدیران دستگاه‌ها و ادارات ذیربط از روند تولید و فعالیت ۲ واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی فاز یک ارومیه بازدید و مشکلات و موانع موجود در این واحد‌ها را بصورت میدانی مورد بررسی قرار دادند.

واحد صنعتی تولیدی ساحل اتحاد اولین واحد مورد بازدید امروز معتمدیان و مدیران دستگاه‌های اجرایی بود. این واحد در زمینی به مساحت ۱۴ هزار متر مربع و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۶۰ نفر در شهرک صنعتی فاز یک ارومیه در زمینه تولید انواع قطعات صنعتی، خودرویی، پزشکی، ترافیکی و دریایی (پلاستیکی) از سال ۱۳۷۷ مشغول به فعالیت می‌باشد که قسمتی از تولیدات این واحد به کشور‌های عراق، افغانستان، ترکمنستان و ... صادر می‌شود.

واحد صنایع غذایی تالیا فخر آذربایجان دیگر واحد صنعتی مورد بازدید معتمدیان و مدیران دستگاه‌های ذیربط استان بود این واحد از سال ۱۳۹۶ در زمینی به مساحت بیش از ۵ هزار متر مربع با ایجاد اشتغال مستقیم برای ۷۵ نفر در زمینه تولید انواع کیک، بیسکویت، کلوچه، ویفر، تارت، دونات و انواع شیرینیجات مشغول به فعالیت می‌باشد.

استاندار آذربایجان غربی پس از بازدید واحد‌های صنعتی و تولیدی با مدیران این واحد‌ها جهت بررسی و رسیدگی به مشکلات و موانع جلسه هم اندیشی برگزار نمود.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی

عناوین برگزیده