تاریخ: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۱۷
بازدید: ۵۶۲
کد خبر: ۲۵۹۵۰۷
سرویس خبر : اجتماعی
در جشنواره ستارگان روابط عمومی صورت گرفت

اهدای جایزه «ستاره ملی» به مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران

‌می‌متالز - «محمد قراخانلو» مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس در جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران عنوان «ستاره ملی روابط عمومی» را از آن خود کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، آیین گرامیداشت و جشن «روز روابط عمومی» سه شنبه ۲۷ اردیبهشت در مرکز همایش‌های صدا و سیما، با حضور مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از فعالان ارتباطی ایرانی و بین‌المللی، ازجمله پروفسور باقر ساروخانی پدر علم جامعه‌شناسی ارتباطات ایران، با رویکرد «روابط عمومی دانش‌بنیان و فناوری‌های نوین ارتباطی» برگزار شد.

بر اساس این گزارش، جایزه و تندیس «ستاره ملی» به مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس نیز اهدا شد.

در راستای قدردانی از فعالان اثرگذار در حوزه روابط عمومی و پس از بررسی و داوری، از مدیران ارشد حامی روابط عمومی و رسانه با عنوان «ستاره ارتباطی» تقدیر به عمل آمد.

در بخشی از متن این لوح تقدیر، خطاب به مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت مس آمده است: حرکت رو به تکامل و تعالی روابط عمومی در جمهوری اسلامی ایران، مرهون تلاش و اهتمام روابط عمومی‌هایی است که، چون ستاره‌ای درخشان در آسمان روابط عمومی کشور درخشیده‌اند و ارزش‌های ارتباطی و مردمی روابط عمومی را ترویج و توسعه داده‌اند.

همچنین در این مراسم از مدیران روابط عمومی مجتمع‌های مس سرچشمه، شهربابک و سونگون تقدیر شد.

گفتنی است، در این مراسم پیام رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌ عمومی (IPRA) نیز قرائت شد.

منبع: مس پرس

عناوین برگزیده