تاریخ: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۰۰
بازدید: ۱۱۳۶
کد خبر: ۲۵۹۶۹۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

تجلیل از «مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب» به عنوان برترین شرکت تولیدکننده آلومینیوم در عرضه و فروش در همایش بورس کالا

‌می‌متالز - شرکت «مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب» به عنوان برترین شرکت تولید کننده آلومینیوم ایران در عرضه و فروش محصولات در بین سایر رقبا توسط بورس کالای ایران معرفی شد.

به گزارش می‌متالز، در این همایش که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی و رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان بورس اوراق بهادار و مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران برگزار شد از مهندس «مهدی زحمتکش» به عنوان مدیرعامل شرکت «مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب» در میان پنج شرکت با بیشترین رشد افزایش حجم و ارزش معاملات در نخستین همایش ملی برترین‌های بورس کالای ایران تقدیر به عمل آمد و تندیس ویژه همایش توسط وزیر امور اقتصاد و دارایی به وی اهداء شد.

لازم به ذکر است «مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب» با ظرفیت ۳۰۰ هزار تن در سال، بزرگ ترین و مدرن ترین کارخانه آلومینیوم ایران بوده و عنوان برترین تولیدکننده، طی کمتر از شش ماه از زمان تکمیل ظرفیت کارخانه حاصل شده است.

در بخشی از تقدیرنامه آمده است: با تشکیل بورس کالای ایران و رشد و تعالی آن طی ۱۵ سال گذشته، امروز سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و خروج از قیمت گذاری دستوری در قالب این نهاد تبلور یافته و بخش مهمی از توسعه امروز کشور مرهون خدمات بورس کالا به اقتصاد ملی است. این لوح به پاس تلاش‌های خالصانه حضرتعالی و همراهی با بورس کالای ایران در جهت رشد و توسعه بازار کالایی کشور در سال ۱۴۰۰ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه همواره در سایه الطاف ایزد متعال پیروز و سرافراز باشید.

تجلیل از «مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب» به عنوان برترین شرکت تولیدکننده آلومینیوم در عرضه و فروش در همایش بورس کالا

عناوین برگزیده