تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۳۰
بازدید: ۱۴۱
کد خبر: ۲۵۹۹۰۴
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو)

‌می‌متالز - آیین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در سالن غدیر استانداری مرکزی در شهر اراک برگزار شد و در آن از مدیران روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی تجلیل شد.

به گزارش می‌متالز، استاندار مرکزی و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان در این مراسم به جایگاه و نقش روابط عمومی‌ها در دستگاه‌ها اشاره کرد و ایجاد اعتماد عمومی و امید در مردم را مهم‌ترین وظیفه دولت دانست که روابط عمومی‌ها خط مقدم این حوزه هستند.

مخلص الائمه، روابط عمومی را امین دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی دانست و افزود: مدیران روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی باید امین‌ترین افراد در دستگاه‌ها و سازمان‌ها باشند. او در ادامه گفت: روابط عمومی‌ها بایستی نسبت به افکار عمومی و مدیریت آن توجه داشته باشند و افکار عمومی را به سمت واقعیت سوق دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هم در این مراسم گفت: روابط عمومی‌ها در صیانت، حفاظت و حراست ارباب رجوع، مسئولیتی خطیر برعهده دارند و حلقه واسط بین مسئولین و مردم هستند. نظری افزود: روابط عمومی‌ها باید بعنوان سربازان عرصه‌های فرهنگی مصدر آگاهی بخشی، آگاهی سازی و ارائه خدمات ارزنده به مردم باشند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری هم گفت: قطعا روابط عمومی موفق است که توانمند و در جایگاه خود قرار گرفته باشد و روابط عمومی‌ها باید از تمام توان و ظرفیت خودبرای تحقق اهداف دولت استفاده کنند و در انجام وظیفه اهتمام لازم را داشته باشند.

عقیلی به آموزش در توانمندسازی روابط عمومی‌ها نیز اشاره کرد و افزود: آموزش‌ها باید براساس نیاز در حوزه‌های آموزشی برگزار شوند.

در این مراسم گزارشی از فعالیت کمیته‌های شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان ارائه شد.

در پایان ضمن تقدیر از کاوه عزیزمحمدی مدیر روابط عمومی شرکت آلومینیوم ایران به عنوان روابط عمومی برتر، از مدیران روابط عمومی‌های برتر دیگر دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی هم با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.

کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو)

منبع: باشگاه آلومینیوم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده