تاریخ: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۲۴
بازدید: ۱۸۳
کد خبر: ۲۶۰۰۰۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
در نشست مشترک مدیران فولاد متیل و آتیه فولاد عنوان شد؛

فولاد متیل و آتیه فولاد، بازوان توانمند شرکت فولاد مبارکه

‌می‌متالز - در نشست مشترک مدیران عامل شرکت‌های فولاد متیل و آتیه فولاد نقش جهان که در محل شرکت فولاد مبارکه برگزار شد، زمینه‌های همکاری بین دو شرکت بررسی شد.

به گزارش می‌متالز، در نشست مشترک مدیران عامل شرکت‌های فولاد متیل و آتیه فولاد نقش جهان که در محل شرکت فولاد مبارکه برگزار شد، زمینه‌های همکاری بین دو شرکت بررسی شد.

در این نشست رضا حیدری مدیرعامل هلدینگ فولادمتیل ضمن تشکر از احمد سعیدبخش بابت پذیرش دعوت، با اشاره به ظرفیت‌های فولاد متیل و آتیه فولاد، این دو شرکت را بازوان توانمند فولاد مبارکه دانست و حضور دو تن از مدیران فولاد مبارکه در کرسی مدیریت دو شرکت را فرصتی ارزشمند برای توسعه برشمرد.

حیدری اقدام موثر فولاد مبارکه در اجرای پروژه معماری سازمانی را ضرورت این گروه برای استفاده از همه ظرفیت‌ها و جلوگیری از فعالیت‌های موازی عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد با تعیین ماموریت کلیه شرکت‌های تابعه تمرکز بر فعالیت‌ها بیشتر شود.

در این نشست احمد سعیدبخش هم ضمن تشکر از پیشنهاد برگزاری نشست توسط مدیرعامل فولادمتیل بر استفاده از همه ظرفیت‌ها در گروه تاکید کرد و آمادگی خود را برای تعریف پروژه‌های مشترک با فولادمتیل اعلام داشت.

وی همچنین، دوره کنونی مدیریت فولاد مبارکه را فرصتی استثنایی برای توسعه دانست و همدلی بین مدیران شرکت‌های زیرمجموعه فولاد مبارکه را عامل موثر در این توسعه دانست.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده