به گزارش میمتالز، در این بازدیدها که در راستای تحقق اهداف و سیاستهای مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و افزایش رضایتمندی مشتریان انجام شد، فرآیند کیفی ارایه خدمات به مشتریان مورد بررسی و نظارت قرار گرفت.
امیرهوشنگ روشن آزاده، ضمن تاکید بر بهبود روند ارایه خدمات و پاسخگویی به مشتریان گفت: عملکرد نمایندگیهای مجاز گروه صنعتی ایران خودرو باید تبدیل به الگویی سرآمد در جلب رضایتمندی مشتریان شود.
وی ضمن تاکید بر تکریم مشتریان در شبکه خدمات پس از فروش، گفت: تمامی مشتریان، ولی نعمتان ایران خودرو هستند که باید خواسته و رضایت آنان در اولویت نمایندگیها باشد.
منبع: ایکوپرس