تاریخ: ۱۶ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۵:۱۳
بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۲۶۰۱۸

16 واگن باری لبه بلند در شرکت فولاد درخشان اراک تولید شد

می متالز - مدیرعامل شرکت آهن و فولاد درخشان اراک گفت: 16 واگن باری لبه بلند به سفارش شرکت فولاد ریل جنوب در این شرکت تولید و آماده تحویل است.
16 واگن باری لبه بلند در شرکت فولاد درخشان اراک تولید شد

به گزارش می متالز، سید«رحمان میرنظامی»  افزود: مجموع قرارداد شرکت فولاد درخشان اراک با شرکت فولاد ریل جنوب ساخت 50 دستگاه واگن باری لبه بلند بود که 34 دستگاه دیگر پیش از این تولید و به این شرکت تحویل شد.
وی ادامه داد: ارزش ریالی هر یک از واگن های باری لبه بلند تولیدی شرکت آهن و فولاد درخشان اراک بیش از چهار میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد می شود.
مدیرعامل شرکت آهن و فولاد درخشان اراک ادامه داد: قرارداد ساخت 75 واگن حمل کانتینر نیز از سوی این شرکت با شرکت ترکیب حمل و نقل وابسته به صندوق پس انداز کارکنان شرکت راه آهن کشور نیز امضا شده و مراحل ساخت نیز در شرکت آغاز شده است.
میرنظامی اظهار داشت: شرکت آهن و فولاد درخشان اراک از ظرفیت بالقوه ای در تولید انواع واگن های باری و مخزن دار برخوردار است اما اکنون به دلیل کاهش چشمگیر سفارش با 20 درصد ظرفیت خود فعالیت می کند.
وی اظهار داشت: واردات انواع واگن مهمترین مشکل شرکت های واگن سازی است که انتظار می رود مسئولان نسبت به قطع واردات واگن تمهیدات کاربردی بیندیشند.
شرکت صنایع آهن و فولاد درخشان اراک در سال 1375 به عنوان مرکز خدماتی شرکت فولاد مبارکه اصفهان راه اندازی و فعالیت خود را آغاز کرد.
این شرکت با اتصال به جاده اصلی تهران - خوزستان و اتصال به شبکه ریلی سراسری تهران - جنوب با دارا بودن انبارهای روباز و سرپوشیده و امکانات جابه جایی انواع کلاف و ورق فولادی در ارتباط با فروش و بازاریابی و ارایه خدمات انبارداری، سبک سازی، برشکاری، ساخت انواع پروفیل های باز به روش رول فرمینگ و خمکاری به وسیله ماشین های خمکن، لبه زنی، نواربری، ورق های فرم داده شده برای پوشش سقف و دیواره (ذوزنقه – سینوسی شادولاین - فرم سفال )، سندبلاست و بسته بندی و حمل تا محل مصرف فعالیت می کند.

عناوین برگزیده
پنج ضلعی مخل فضای کار
وضعیت محیط کسب‌وکار در زمستان ۱۴۰۲ از نظر فعالان اقتصادی زیرمجموعه اتاق بازرگانی بررسی شد

پنج ضلعی مخل فضای کار