تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۱۰
بازدید: ۵۱۳
کد خبر: ۲۶۰۳۵۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رئیس کمیسیون صنایع و معادن از واحد‌های صنعتی استان آذربایجان شرقی بازدید کرد

‌می‌متالز - رئیس کمیسیون صنایع و معادن در جریان نظارت میدانی از واحد‌های صنعتی و معدنی استان آذربایجان شرقی از سایت تولید الومینای سراب و طرح توسعه شیشه سهند تبریز بازدید کرد و در جریان مشکلات و موانع پیش‌روی آن‌ها قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، عزت اله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس طی نظارت میدانی از واحد‌های صنعتی و معدنی استان آذربایجان شرقی از سایت تولید الومینای سراب بازدید کرد. این بازدید با هدف رفع موانع و چالش‌های موجود با حضور جعفری رییس هیات عامل ایمیدرو، یوسف داوودی نماینده مردم سراب، رسولیان مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و پرنیان رییس سازمان صمت آذربایجان شرقی انجام گرفت.

بازدید رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از کارخانه سیمابافت آذربایجان با هدف رفع مشکلات موجود از دیگر نظارت‌های میدانی انجام گرفته است.

این گزارش می‌افزاید؛ همچنین اکبری تالارپشتی به همراه الهویردی دهقانی نماینده مردم ورزقان و رستمی مدیرعامل مجتمع مس سونگون از این مجتمع بازدید کرد و در جریان مشکلات و مسائل این واحد تولیدی قرار گرفت.

نظارت میدانی بر طرح توسعه شیشه سهند تبریز نیز یکی دیگر از بازدید‌های رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در جریان این بازدید بود.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده