تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۳۳
بازدید: ۲۹۱
کد خبر: ۲۶۰۶۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
میثم فدایی مدیرعامل فرابورس مطرح کرد:

از تجربه بد به تجربه خوب

می متالز - «میثم فدایی» مدیرعامل فرابورس در نشست تخصصی نحوه ارزش‌گذاری شرکت‌های پروژه‌ محور ایران به میزبانی شرکت «تجلی توسعه معادن و فلزات» گفت: «تجلی توسعه معادن و فلزات» با عملکرد مثبت خود تجربه خوب را در بازار سرمایه به نمایش گذاشت.

به گزارش می‌متالز، در نشست روز دوشنبه (۰۹ خرداد ۱۴۰۱)؛ میثم فدایی مدیرعامل فرابورس نیز در خصوص جایگاه شرکت‌های پروژه محور و تاثیر تجلی در بازار سرمایه گفت: پیش از تاسیس و فعالیت این شرکت، تجربه بدی در خصوص صندوق‌های پروژه‌ای در بازار سرمایه و نزد مدیران سهامداران حاکم بود، اما تجلی با عملکرد مثبت و موفق خود این تجربه و نگاه را تغییر داد.

وی در ادامه به مرتفع شدن یکی از دغدغه‌های مدیران بازار سرمایه اشاره کرد و افزود: دغدغه بازار سرمایه در خصوص شرکت‌های پروژه محور ساده سازی و ایجاد ساختار تازه مالی برای تامین مالی پروژه‌ها بود که نحوه سرمایه گذاری و مدیریت تجلی این مهم را مرتفع ساخت.

فدایی ادامه داد: تجلی در این ۲ موضوع توانست ساختار را ساده کرده و عملکردی موفق و چابک داشته باشد.

مدیرعامل فرابورس به یکی دیگر از تجربه‌های خوب در خصوص تجلی اشاره کرد و گفت: از سویی دیگر در زمان پذیره نویسی و گشایش این نماد، در روز اول ۱۸۹ هزار نفر به این سهم ورود کردند به طوری که بعد از موفقیت‌های تجلی، شرکت‌های بزرگ درخواست تاسیس شرکت‌های پروژه محور در صنایع معدنی را به سازمان ارائه دادند.

از تجربه بد به تجربه خوب

از تجربه بد به تجربه خوب

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده