تاریخ: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۴۱
بازدید: ۱۴۵
کد خبر: ۲۶۰۹۵۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

معادن استان کرمان باید زمینه‌ساز تولید و اشتغال باشند

‌می‌متالز - نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: سرمایه اصلی در کرمان بخش معادن است که باید با حضور سرمایه‌گذاران پاک‌دست زمینه راه‌اندازی واحد‌های تولید و افزایش تولید فراهم شود.

به گزارش می‌متالز، در آستانه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسم یادواره ۱۴ شهید دهستان شعبجره و سردار دل‌ها در جوار امام‌زاده پیر سردار این دهستان برگزار شد.

عفت شریعتی‌کوهبنانی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس در این مراسم اظهار کرد: ایران اسلامی در جامعه بشریت در اوج عظمت و اقتدار است و تحریم‌های دشمنان نمی‌تواند ذره‌ای از عظمت ما کم کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: جهاد تبیین باید در دستور کار‌های آموزشی و پرورشی قرار گیرد و علما و روحانیون نقش مهمی در تشریح جهاد تبیین دارند.

وی تصریح کرد: امروز مردم مظلوم جهان در حقیقت مقام عظمای ولایت و ایران اسلامی را پشتیبان خود می‌دانند و در جای‌جای جهان سردار دل‌ها را می‌شناسند و در برابر عظمت ایشان خاضع هستند.

شریعتی‌کوهبنانی خطرنشان کرد: تقریبا ده سالی با کمبود آب و خشکسالی مواجه هستیم که از سال ۹۹ پیگیر انتقال آب خلیج فارس به زرند و کوهبنان هستم که ان‌شاالله عملیاتی خواهد شد، اما زمان و اعتبار می‌خواهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: از آغاز سال ۹۹ روکش آسفالت جاده کوهبنان به زرند پیگیری شده که امیدواریم تحقق این مهم هر چه زودتر میسر شود، همچنین پیگیری راه‌اندازی اینترنت پرسرعت دهستان شعبجره، جبران خسارت کشاورزان، بخشودگی وام‌های کشاورزی شهرستان‌های زرند و کوهبنان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: سرمایه اصلی در کرمان بخش معادن است که باید با حضور سرمایه‌گذاران پاک‌دست زمینه راه‌اندازی واحد‌های تولید و افزایش تولید فراهم شود.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده